جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نگرش پشت میزنشینی باید به تولید محصول در مراکز تولیدی و صنعتی تغییر کند که با نقش آفرینی سازمان و دانشگاه فنی و حرفه ای در مهارت افزایی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عصر امروز در دیدار مدیران، اساتید و نخبگان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای مراکز آموزش فنی و حرفه ای را یکی از مراکز مفید کشور دانست و اظهار داشت: مهارت آموزی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف صنعتی، کشاورزی و فناوری های نو می تواند گره گشای مشکلات اشتغال در جامعه باشد.

امام جمعه تبریز افزود: نگرش پشت میزنشینی باید به تولید محصول در مراکز تولیدی و صنعتی تغییر کند و نقش آفرینی سازمان و دانشگاه فنی و حرفه ای در مهارت افزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی، آن را محقق می کند.

وی با بیان اینکه تولیدات صادرات محور با اعتماد به جوانان ممکن است، اظهار داشت: حضور و کسب موفقیت های جوانان کشور در عرصه های مختلف توانمندی های علمی، پژوهشی و مهارتی آنها را به اثبات رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه جوانان مدال آور در المپیادهای علمی و ورزشی افتخار ایران هستند، اظهارداشت: دشمنان با علم به اینکه توانایی رویایی با ملت ایران را در جبهه های علمی، دفاعی و ارزشی و اعتقادی ندارند، مترصد فرصت برای ایجاد فضای ناامن در بخش های اقتصادی، روانی و عمومی کشور هستند، اما ما با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای نخبه جوان، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذاریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نسخه و علاج مشکلات اقتصادی، برنامه های عملیاتی است، گفت: آذربایجان شرقی به دلیل داشتن پتانسیل های فراوان صنعتی، تولیدی و صنفی بستر لازم برای مهارت افزایی فارغ التحصیلان دارد و این امر اشتغال جوانان جویای کار را نیز برطرف می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha