پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنگ اقتصادی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین، «ایجاد نارضایتی» و «گرانی» را ابزارهای دشمن در جنگ اقتصادی برشمرد و گفت: امروز دشمنان می خواهند ملت ایران را از مسیر ارزش های اسلامی و انقلاب و نظام دور کنند، لذا باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: امروز مردم در شرایط اقتصادی نامناسب و فشار معیشتی هستند و مسئولین باید در مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت و قاطع برخورد کنند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین خاطر نشان کرد: انتظار از قوه مقننه این است که بر اساس وظیفه نظارتی خویش دستگاه های اقتصادی که با بی تدبیری زمینه مشکلات اقتصادی را در کشور ایجاد کرده اند، برخورد و به دستگاه قضایی معرفی تا قاطع و سریع برخورد شود. اگر این چنین نشود هزینه سنگین تری بر کشور و مردم تحمیل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: متاسفانه سودجویان کالاها را در انبارها احتکارکرده تا در فرصت مناسب با قیمت بالا به مردم عرضه کنند، این کار اصلا زیبنده یک فرد مسلمان نیست و نارضایتی خدای متعال را به همراه خواهد داشت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز دستگاه قضایی و اطلاعاتی باید کسانی که ناامنی اقتصادی را در کشور دامن می زنند و تلاش دارند تا روحیه مردم را بشکنند را شناسایی و به مردم معرفی نمایند.

حجت الاسلام محبی، به ضعف تیم اقتصادی دولت اشاره و بیان کرد: تیم اقتصادی دولت خیلی ضعیف عمل کرده و نیاز به ترمیم سریع دارد .

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می کردیم جلوی بسیاری از بحران سازی ها گرفته می شد.

وی، «ایجاد نارضایتی» و «گرانی» را ابزارهای دشمن در جنگ اقتصادی برشمرد و گفت: امروز دشمنان می خواهند ملت ایران را از مسیر ارزش های اسلامی و انقلاب و نظام دور کنند، لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha