جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار کاروان زیر سایه خورشید با نماینده مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مجلس خبرگان رهبری، سیره رضوی را راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، کاروان در سایه ی خورشید با همراه داشتن پرچم متبرک بارگاه امام هشتم در دفتر امام جمعه قائم شهر حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: وجود بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در مشهد مقدس، مایه عزت و دلگرمی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

                            

 

وی با اشاره به این که در طول سال میلیون ها مسافر برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس حضور پیدا می کنند، افزود: امام رضا(ع) پشتوانه معنوی ارزشمندی برای ملت بزرگ ایران هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در سایه سار معنویت و نورانیت حرم های مطهر امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان به جایگاه ارزشمندی در جهان دست یافته اند، گفت: در سایه الطاف این دو شخصیت برجسته جهان اسلام، امروز ایران اسلامی سرشار از نور معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی با اشاره به حضور کاروان های در سایه خورشید که به مناطق مختلف کشور سفر می کنند، افزود: حضور این عزیزان فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی رضوی به مردم است.

                            

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عشق و ارادت مردم این استان به امام رضا(ع) بیان داشت: بخش مهمی از زوار هشتمین امام شیعیان را مردم مازندران تشکیل می دهند که این به دلیل ولایت مداری و دینداری مردم این دیار است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برای انسان های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دادند بسیار مقدس و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل مردم با عشق و علاقه در طول سال به زیارت بارگاه ملکوتی آن حضرت می روند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بهره گیری از سیره نورانی امام رضا(ع) زندگی ما را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد، افزود: این امام همام در ایران اسلامی حضور دارند که مایه برکات و ثمرات ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند و ما نیز باید پیرو راستین حضرت رضا(ع) باشیم.

                       

وی با بیان این که توسل به اهل بیت(ع) ضامن سعادت انسان است، بیان داشت: اگر در مسیری که اهل بیت(ع) تعیین می کنند گام برداریم به طور حتم در دنیا و آخرت رستگار خواهیم شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: رسیدن به تکامل معنوی نیازمند بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که فرهنگ رضوی راهگشای بسیاری از مشکلات و بحران های جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: با اتکا به این فرهنگ تعالی بخش می توانیم از فراز و نشیب های زندگی عبور کنیم و در ساحل امن و آرامش قرار گیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha