جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خامنه ای

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان، نقش مقام معظم رهبری را نقشی سازنده و بی بدیل عنوان کرد و گفت: گاهی سال ها جلوتر از مسئولان ایشان مسائلی را مطرح می کنند، سال های بعد به رهنمودهای معظم له می رسند.

حجت الاسلام علی رسولی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در عبور کشور از بحران ها، گفت: ایشان در موضوعات حساس دارای سه نقش تاثیر گذار در جامعه هستند.

وی به تشریح نقش های امام خامنه ای پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری هم مرجع عالیقدر جهان اسلام است، هم در راس حاکمیت دینی قرار دارد و هم به عنوان فرمانده کل قوا در نظام اسلامی نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام رسولی افزود: ایشان در هرسه جایگاه به خوبی نقش خود را ایفا می کنند و مسؤولان در هر جا که فرامین ایشان را سر لوحه خود قرار دادند و رهبری را یاری کرده اند در آن نقش موفق تر بوده اند.

وی، عمل به بیانات مقام معظم رهبری را راهکار برون رفت از مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: اگر دولتمردان و مسؤولان از رهبری فاصله بگیرند، مشکلات بیشتری در مجموعه زیر نظر آن ها پیدا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان، نقش مقام معظم رهبری را نقشی سازنده و بی بدیل عنوان کرد و گفت: گاهی از اوقات سال ها جلوتر از دولتی ها ایشان مسائلی را مطرح می کنند، سال های بعد به رهنمودهای معظم له می رسند.

حجت الاسلام رسولی، فرهنگ سبک زندگی را به عنوان یکی از این مسائل مطرح و بیان کرد: آنهایی که اهل مطالعه هستند می دانند که حضرت آقا چندین سال قبل نسبت به این موضوع هشدار داده بودند و امروز می بینیم که تبدیل به یکی از آسیب های اجتماعی شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha