پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم یادبود شهدای تروریستی مریوان

حوزه/ تروریست ها به خیال باطل خود با عملیات های تروریستی می توانند در استان کردستان جنگ و تفرقه مذهبی بین اهل سنت و اهل تشیع به راه بیندازند که این خیال و توهمی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم یادبود شهدای عملیات تروریستی گروهک منحله و فاسد پژاک، امروز با حضور حجت الاسلام علیرضا باباشاهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به جنایت اخیر تروریست های گروهک منحله پژاک اظهار داشت: هر خونی که در دفاع از این آب و خاک بر زمین می ریزد، درخت انقلاب را تنومند تر از گذشته می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس اظهار گفت: دشمن به خیال باطل خود فکر می کند با این حرکات مذبوحانه و بچه گانه می تواند به نظام مقتدر و با صلابت جمهوری اسلامی ضربه وارد!!

وی با تاکید بر اینکه تروریست ها هر زمان که باشد تقاص این خوی وحشی گری خود را خواهند داد، افزود: تروریست ها به خیال باطل خود با عملیات های تروریستی می توانند در استان کردستان جنگ و تفرقه مذهبی بین اهل سنت و اهل تشیع به راه بیندازند که این خیال و توهمی بیش نیست.

حجت الاسلام باباشاهی تاکید کرد: این انقلاب، انقلابی برخاسته از بطن جامعه و مردم به رهبری امام راحل و هدایت و امامت، امام خامنه ای است، لذا تا زمانی که مردم در پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند و پشتیبان ولی فقیه باشند، این نظام بیمه خواهد بود و هیچ قدرتی نمی تواند کوچک ترین ضربه ای به این مملکت وارد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: فرزندان این مرز و بوم 8 سال متوالی در دفاع مقدس در برابر دنیای شرق و غرب ایستادند و نهایتا پیروزی شدند، حال گروهکی ترد شده از جامعه و تروریست با اعمال سخیف و ضدبشری خود می خواهند به اصطلاح پایه های انقلاب را متزلزل کنند؟!!

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: بنده به نوبه خودم و به نمایندگی از فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و نیروهای سپاهی و بسیجی به خانواده شهدای علمیات تروریستی مریوان تسلیت عرض می کنم و برای این شهیدان از درگاه خداوند متعال علو درجات را خواهانم.

براساس این گزارش در ادامه این برنامه، مراسم مداحی و سینه زنی در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha