شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ولادت امام رضا (ع)

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: حب و محبت امام رضا (ع) در دل تک تک ملت ایران است و وجود این سلاله پاک امامت و ولایت در کشور مایه فخر هر ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم جشن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) امروز در حسینه بزرگ سنندج با حضور جمع زیادی از مسئولان، روحانیون، و مردم این شهر برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمدرضا شریفی خواه؛ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان ضمن تبریک سالروز میلاد پربرکت امام رضا(ع) به گوشه هایی از زندگی و سیره این امام همام و بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: حب و محبت امام رضا(ع) در دل تک تک ملت ایران است و وجود این سلاله پاک امامت و ولایت در کشور مایه فخر هر ایرانی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان در ادامه به حادثه تروریستی مریوان و شهادت 11 نفر از جوانان برومند این مملکت به دستان ناپاک کروهگ تروریستی پژاک اشاره کرد و بیان داشت: امروز اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی با این حرکات خبیثانه و غیرانسانی هرگز آسیبی نمی بیند و دشمنان بدانند که ملت ایران، ملتی متحد و وطن دوست هستند و اجازه هیچ گونه دست اندازی را به دشمنان نمی دهند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و نیز حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال اقتدار اقتصادی این نظام مقدس در منطقه و جهان هستیم، همه در هر پست و مکانی که هستیم، وظیفه داریم که منویات رهبر معظم انقلاب را درباره اقتصاد را عملیاتی کنیم.

حجت الاسلام شریفی خواه در پایان خود عنوان کرد: امیدواریم ملت همیشه هوشیار و بیدار ایران اسلامی قدر امنیت و این اقتدار را همانند گذشته بدانند و با اجرای اقتصاد مقاومتی و نیز خرید کالای ایرانی از بیکار شدن کارگران این مملکت جلوگیری کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، مدیحه سرایی در وصف ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت؛ امام رضا(ع) توسط حاج علی اصغر دریایی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha