جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی گندمی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر گفت: درگذشته اگر دانش آموزی در دبستان روخوانی قرآن کریم را بلد نبود مورد تمسخر دیگران قرار می گرفت در حالی که امروزه برخی دانشجویان در دانشگاه ها که مدرک فوق لیسانس و دکترا هم دارند، توانایی قرائت قرآن را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی گندمی، نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز در نشست صمیمی استاندار با جامعه قرآنی استان یزد با تاکید بر اینکه انس با قرآن می‌تواند به عنوان یک شفا بخش در جهت رفع بسیاری از مشکلات کشور مؤثر باشد و در حل این مشکلات نقش موثری ایفا کند.

این مقام مسئول به گلایه های جامعه قرآنی اشاره کرد و گفت: برخورد نامناسب با حافظان و قاریان قرآن شایسته نیست.

وی  خاطر نشان کرد: درگذشته اگر دانش آموزی در دبستان روخوانی قرآن کریم را بلد نبود مورد تمسخر دیگران قرار می گرفت در حالی که امروزه برخی دانشجویان در دانشگاه ها که مدرک فوق لیسانس و دکترا هم دارند، توانایی قرائت قرآن را ندارند.

حجت الاسلام گندمی با طرح این سوال که چرا برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های قرآنی شرکت ندارند افزود: بدون تردید اگر مسئولان به صورت مستمر در برنامه های قرآنی شرکت می کردند، حمایت ها هم از فعالیت های موسسات و اتحادیه های قرآنی افزایش می یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در پایان تصریح کرد: انتصاب افراد در بخش های مختلف می توان آیتم های قرآنی را نیز اضافه کرد تا جامعه به سمت و سوی جامعه قرآنی سوق یابد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کلید ‫واژه‌های مطلب: IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    0 0
    به همین طلاب بگو اقرا ببین چقدر غط دارن!