چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خادمین

حوزه/ حجت الاسلام جلیلی در جمع بانوان طلبه قزوین، از حضور خادمان حرم رضوی در ۳۴ کشور جهان، در ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین جلیلی، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه خواهران ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع) به نقش ارزشمند بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها بانوان ما در عرصه های مختلف حضور موثر و تاثیرگذار دارند بلکه در دوران دفاع مقدس هم نقش ارزشمند داشتند.

وی افزود: بسیاری ازبانوان جامعه اسلامی در آن دوران حماسه و ایثار، همسر و فرزندان برومند خود را در دفاع از کیان اسلامی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام جلیلی تصریح کرد: امروز هم مادران زیادی در جامعه اسلامی هستند که فرزندان خود را برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) بدرقه می کنند و امنیت و آرامشی که در کشور ما به وجود آمده مرهون رشادت و از خود گذشتگی شهدای مدافع حرم بوده که باید قدردان و شکر گزار باشیم.

 خادم بارگاه حضرت امام رضا (ع) بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران در کشور با حضور بانوان مبلغه در عرصه های مختلف حضوری با نشاط داشته و دارند که باید شما به عنوان سربازان حضرت امام زمان (عج) قدردان این لحظه های ناب باشید.

وی به سفرهای خادمین بارگاه امام رضا (ع) به شهرها و روستاهای کشور اشاره و بیان کرد: خادمان امام رضا(ع) در دهه کرامت به عنوان مبلغ به استان‌های دیگر سفر کردند و این حرکت باشکوهی است از آن جهت که بسیاری از افرادی که نمی توانند به زیارت بروند از راه دور در فضای زیارت قرار گرفتند.

حجت الاسلام جلیلی تصریح کرد: در این طرح افراد محروم از زیارت امام رضا (ع) در مناطق مختلف، پرچم امام رئوف را زیارت کردند و اتفاق باشکوه دیگری که امسال با حضور خادمان حرم رضوی شکل گرفت، حضور خادمان در 34 کشور خارجی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha