جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسماعیلی

حوزه/ طلبه حافظ کل قرآن کریم بر لزوم رشد و توسعه حفظ موضوعی قرآن در بین آحاد مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد اسماعیلی شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در رشته حفظ کل با ابراز رضایت از کیفیت مسابقات گفت: همین که برنامه ها به صورت منظم و خوب برگزار شد که نشان می دهد مدیریت و برنامه ریزی مناسبی در پشت مسئله وجود داشته است.

وی افزود: برنامه ریزی عامل بسیار مهمی برای موفقیت یک کار سازمان یافته است؛ در حقیقت مهمترین وجه در موفقیت یک کار برنامه ریزی است که بحمدلله در سال های اخیر در اوقاف قم شاهد این مسئله هستیم، البته این به معنای نبود برخی مشکلات جزئی نیست.

حجت السلام اسماعیلی در مورد ضرورت حفظ قرآن گفت: البته بسته به مخاطبی که داریم این ضرورت ها متفاوت است، برای یک فرد طلبه و دانشجو قرآن کریم منبع بزرگ علمی است که انسان در هر لحظه که بخواهد در دسترس اوست.

این طلبه حافظ کل قرآن کریم عنوان کرد: مساله حفظ موضوعی قرآن کریم از جمله مسایلی است که باید در جامعه رایج شود؛ حفظ قرآن برای عموم مردم هم باعث افزایش قدرت حافظه و انس با کلام الهی می شود.

وی افزود: برای نوجوانان و دانش آموزان هم حفظ قرآن باعث تقویت و موفقیت بیشتری تحصیلی آنان است و مهمتر از همه این موارد آن که قرآن پشتیبان روحی انسان در تمامی مراحل زندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha