شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی در طلاب و حوزه های علمیه وجود داشته باشد، هیچ دسیسه ای نمی تواند علیه این مملکت کارساز باشد.

حجت الاسلام حميد بهرامپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب انقلابی، اظهار داشت: امروز نیاز معنوی و دینی جامعه اسلامی، طلبه و مبلغ انقلابی است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه داشتن روحیه انقلابی همانند سنگری در مقابل جنگ نرم دشمنان است، بیان داشت: اگر امروز می خواهیم در مقابل دنیای استکبار همانند این 4 دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیایستیم، باید روحیه انقلابی و اسلامی خود را نه تنها حفظ کنیم، بلکه باید آن را نسبت به گذشته تقویت نماییم.

وی، عملکرد یک طلبه و حوزه انقلابی را بسیار کارآمدتر از صدها روحانی، طلبه و حوزه علمیه منفعل عنوان کرد و گفت: طلبه و حوزه ای که از روحیه انقلابی گری برخوردار است، خود را در مقابل حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل مسئول می داند، لذا می تواند در برهه های حساس همانند سپری در مقابل دشمنان دین خود قرار بگیرند.

حجت الاسلام بهرامپور تاکید کرد: بسیاری از بزرگان حوزوی، داشتن روحیه انقلابی را ویژگی اولیه و واجب برای طلاب و حوزویان دانسته اند، براین اساس طلاب و روحانیون علاوه بر تسلط علمی بر علوم دینی و مذهبی باید از روحیه انقلابی برخوردار باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بی شک باید باور داشته باشیم تا زمانی که روحیه انقلابی در طلاب و حوزه های علمیه وجود دارد، هیچ دسیسه ای نمی تواند علیه این مملکت کارساز باشد، از این روست که دشمن به دنبال بی اثر کردن حوزه های علمیه کشور است، توطئه ای که متاسفانه برخی از روی نادانی و بی خردی به آن دامن می زنند و ناخواسته در سپاه دشمنان دین خدا قرار گرفته اند.

این استاد حوزوی تاکید کرد: روحانی و طلبه انقلابی باید همانند امام راحل، مقام معظم رهبری، شهید بهشتی، شهید مطهری و... باشد؛ لذا اگر طلبه صفت انقلابی بودن را داشته باشد، حوزه های علمیه از گزند توطئه های بیشمار دشمنان وحدت جهان اسلام مصون خواهد بود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود اظهار داشت: طلاب جوانی که به تازگی پا به محیط مقدس حوزه های علمیه می گذارند، باید ضمن مطالعه سرنوشت و منش روحانیون انقلابی و با بصیرت، در دوران تحصیل روحیه انقلابی گری را در خود تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha