چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حفظ، صیانت و رشد و بالندگی حوزه علمیه و ارتقای سطح علمی- پژوهشی طلاب درگرو اجرای کیفی طرح و برنامه‌های تحولی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در نشست هم‌اندیشی با شماری از طلاب و فضلای استان، با اشاره به برنامه‌های پیش روی حوزه علمیه خراسان شمالی، اظهار کرد: بعد از تأمین و اصلاح زیرساخت‌های آموزشی حوزه استان، اکنون برگزاری کلاس‌های مهارت آموزشی در بحث تبلیغ، تدریس، فضای مجازی و سواد رسانه و بزرگداشت ویژه و کیفی مناسبت‌هایی نظیر غدیر، فاطمیه، اربعین در دستور کار حوزه علمیه خراسان شمالی قرار دارد.

وی ادامه داد: این موارد با استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجود در قالب هیئت‌های اندیشه ورزی و سیاست‌های تحولی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان پیگیری می‌شود.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت روحیه جهادی تبلیغی در بین طلاب و روحانیان، گفت: حوزه علمیه به‌صورت تمام‌قد در مسیر دغدغه‌های انقلاب و نظام و رهبری حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه بر این اساس درزمینهٔ جذب طلبه، پذیرش کیفی به‌صورت جدی در دستور کار حوزه علمیه خراسان شمالی است، ادامه داد: حفظ، صیانت و رشد و بالندگی حوزه علمیه و ارتقای سطح علمی- پژوهشی طلاب درگرو اجرای کیفی طرح و برنامه‌های تحولی است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به رسالت طلاب در ارتقای فرهنگ دینی جامعه، اظهار کرد: همه ما باید با درک رسالت خطیر طلبگی در جامعه دینی، راه سربازی امام عصر (عج) را با قدرت و افتخار ادامه دهیم.

برپایه این گزارش، در این نشست اعضای حاضر به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در رابطه با چگونگی ارتقای کمی و کیفی مدارس علمیه استان پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha