چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: طلاب برای مردم مانند راهنمایانی هستند که احاد ملت به آنها اعتماد دارند ،پس باید شما طلبه های علوم دینی باید از لحاظ علمی ومعنوی با دیگران متفاوت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی، پیش از ظهر امروز در دیدار با طلاب دوره اختبار و تثبیت که در اردوگاه شهید بابایی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند معاونت تهذیب حوزه علمیه در برگزاری دوره میثاق طلبگی اظهار داشت: باید از دست‌اندرکاران و اساتید حوزه علمیه قزوین که ماه‌ها در تلاش بودند که این دوره را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند قدردانی نمایم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: باید در دوره میثاق طلبگی علاوه بر برگزاری کلاس‌های مختلف برای طلاب جدید، برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه برای این قشر داشته باشید که خوشبختانه امسال برنامه‌های متفاوت‌تری نسبت به سال‌های قبل در این برنامه مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: شما طلاب جدید که این افتخار شاگردی امام زمان (عج) نصیب شما شده بدانید که باید در این راه سختی‌هایی است که باید با سعه صبر و تلاش این راه پرافتخار و ارزشمند را ادامه داده و باید در برابر طعنه‌ها و اهانت‌ها برخی افراد جاهل میدان را به‌راحتی خالی نکند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: طلاب برای مردم مانند راهنمایانی هستند که آحاد ملت به آن‌ها اعتماد دارند، پس باید شما طلبه‌های علوم دینی باید ازلحاظ علمی و معنوی با دیگران متفاوت باشید.

این استاد حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: طلبه باید دارای روحیه مجاهدانه و سخت‌کوشانه باشد و باید برای رسیدن به تعالی تلاش نماید.

وی تصریح کرد: باید امروز طلاب جدید به قرآن، اهل‌بیت (ع) و ائمه معصومین و امام زمان (عج) بیش‌ازپیش توسل کنند تا به خدا برسند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha