جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام غفوری

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت:طلاب علوم دینی امروز باید بیش از پیش با سبک زندگی وتحصیلی مراجع وعلمای حوزوی را مطالعه نموده واز آنها الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مسعود غفوری، در جمع طلاب دوره اختبار و تثبیت حوزه علمیه قزوین اظهار داشت: طلاب و علمای دینی نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی اسلامی بر عهده‌دارند و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری باید این مهم را موردتوجه قرار دهند و به آن عمل کنند.

این استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: طلاب مدارس علمیه  به‌عنوان سربازان جبهه اسلام  و پرچمداران مکتب دین اسلام باید با الگوگیری از علمای بزرگ معاصر روحیه مجاهدت را در خود تقویت کنند و گام‌های اساسی برای ترویج آموزه‌های دین اسلام در جامعه بردارند.

وی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه کانون انسان‌سازی و هدایت معنوی جامعه محسوب می‌شوند و در تربیت دینی و اخلاقی جوانان نقش بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: طلاب علوم دینی امروز باید بیش‌ازپیش با سبک زندگی و تحصیلی مراجع و علمای حوزوی را مطالعه نموده و از آن‌ها الگو بگیرند.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: فردی که واقعاً انگیزه دارد، تلاش و جدیت نیز دارد، پس کسی که تلاش و جدیت ندارد، در راه رسیدن به هدف دچار کمبود انگیزه خواهد شد که شما طلاب جدید باید از همین امروز انگیزه خود را بیش‌ازپیش تقویت نمایید.

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیت خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شما اطلاع دارید که در سال گذشته به حوزه علمیه شهرستان تاکستان را مورد تخریب و جسارت قراردادند ولی به فضل الهی بازهم استقبال از حوزه علمیه نه‌تنها در استان بلکه در سایر استان‌های مختلف بیش‌ازاندازه است.

حجت‌الاسلام غفوری بیان کرد: امروز  دشمنان  نظام جمهوری اسلامی بدانند  که این کشور با همه تهدیدات و تحریم‌ها بازهم درصحنه همیشه پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha