شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امورخیریه استان قم

حوزه/ مراسم اختتامیه مسابقات کریم اوقاف و امورخیریه استان قم با حضور آیت الله خاتمی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، مراسم اختتامیه چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم، عصر امروز 6 خردادماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) و با حضور شخصیت های ملی و استانی و متسابقین رشته های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید حمید مقدسی نفر اول بخش قرائت این مسابقات، مراسم را با قرائت و لحن خوش خود آغاز کرد؛ در ادامه مراسم نیز حجت الاسلام محمدعلی شریعتی نفر اول مسابقات در بخش حفظ کل قرآن به اجرای برنامه ترتیل خوانی از حفظ پرداخت.

پس از اجرای قاری و حافظ برتر مسابقات حجت الاسلام  حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزاری این مسابقات و رشد فعالیت های قرآنی کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

در ادامه این مراسم نیز آیت الله خاتمی مهمان ویژه این مراسم بود که به ذکر مباحث بسیار مهم و کلیدی در باب بهره گیری از قرآن در حل مشکلات کشور پرداخت و مباحث مهمی را پیرامون وضعیت کشور و راه های قرآنی برون رفتن از این مشکلات ارایه کرد.

در ادامه این مراسم نیز نفرات برتر بخش های مخلتف مسابقات در رشته های حفظ و قرائت و ترتیل و حفظ موضوعی و حدیث و اذان و... جوایز خود را با حضور آیت الله خاتمی و حجج اسلام والمسلمین شهیدی، حسینی و حسینی مقدم دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha