چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امورخیریه استان قم

حوزه/ طلاب و سادات بخش اعظم جوایز نفرات اول چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امورخیریه استان قم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، امشب و در مراسم پایانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امورخیریه استان قم، انتخابی کشور نفرات برگزیده به مسابقات بین المللی اوقاف نیز انتخاب شدند.

نکته جالب در این بین حضور گسترده طلاب در بخش برندگان اصلی مسابقات بود که طلاب معمم و غیر معمم حوزه عناوین برتر این مسابقات را از آن خود کردند که از جمله آنها می توان به نفر اول مسابقات حفظ کل قرآن کریم اشاره کرد که این جایزه به حجت الاسلام شریعتی رسید؛ همچنین مرتضی اسماعیلی در حفظ 10 جزء و حسین روحی نفر اول حفظ 5 جزء تجلیل شدند.

 در رشته قرائت سید حمیدرضا مقدسی به مقام اول این مسابقات دست یافت و در بخش ترتیل نیز سید صادق کاظمی به عنوان نفر اول مسابقات انتخاب شد که از وی نیز در این مراسم تجلیل شد؛ همچنین در رشته اذان این مسابقات کریم بیانی به عنوان نفر اول انتخاب شد؛ در رشته دعاخوانی سید مرتضی شریفی عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص داد که از آنها تجلیل شد.

در رشته تفسیر حجت الاسلام  حسین یزدانی به عنوان نفر اول مسابقات انتخاب شد؛ در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز مهدی قاسمی به عنوان نفر اول مسابقات برگزیده شد.

در بخش خواهران در بخش حفظ کل قرآن کریم مهدیه شکوری به مقام اول این مسابقات دست یافت؛ فاطمه حسینی در حفظ 20 جز در بخش حفظ 10 جزء اعظم صادقی ورجانی و در حفظ 5 جز زینب سادات شریفی به مقام های برتر دست یافتند.

در بخش قرائت تحقیق نرگس عینی پور به مقام اول این مسابقات دست یافت؛ خدیجه دیاری بیدگلی نیز در رشته ترتیل به مقام نخست رسید؛ همچنین در بخش معارف حدیث مهری شکروی زاده رتبه نخست را به خود اختصاص داد و زینب باقرنژاد در بحش حفظ حدیث به مقام اول رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha