پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موقوفات

حوزه/ رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امورخیریه استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بزرگ ترین طرح ویرایش اطلاعات رقبات موقوفات همزمان با سراسر کشوردر استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: بزرگ ترین طرح ویرایش اطلاعات رقبات موقوفات همزمان با سراسر کشوردر استان بوشهر آغاز شد.

حسین غلامی اظهار کرد: یکی از اهداف این طرح بهره برداری و برخورداری از اطلاعات و آمار صحیح در راستای مدیریت و ارتقای بهره وری موقوفات و اماکن متبرکه کشور است.

وی افزود: اطلاعات پایه رقبات موقوفات منفعتی، انتفاعی، اشتراک التولیه و اماکن متبرکه در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات کشور بارگذاری شده است، اما صحت وسقم این اطلاعات و آمار باید به تائید مرحله ۴ در سطح استان رسیده و بعد در دو مرحله هم در سطح سازمان اوقاف به تائید نهایی برسد.

رئیس اداره بهره وری موقوفات وبقاع اوقاف استان بیان کرد: همچنین در این طرح می بایست اطلاعات پایه رقبات جدید در سامانه جامع وارد و ثبت شود و اطلاعات رقباتی که قبلا ثبت شده نیز تصحیح، پالایش، تکمیل شده و به تائید نهایی برسد.

وی با بیان این که اجرای این طرح یکی از اولویت های سالانه سازمان اوقاف در سند راهبردی مصوب می باشد تصریح کرد: براساس این طرح اداره کل و شهرستان ها می بایست اطلاعات پایه رقبات منفعتی به تعداد سه هزار و 324 رقبه و رقبات انتفاعی(مساجد وحسینیه ها) دوهزار و 398 رقبه و رقبات بقاع متبرکه ۴۷۷ رقبه جمعا شش هزلر و 199رقبه موقوفات را در سامانه ویرایش، تکمیل و به تائید برسانند تا براساس زمانبندی یک ماهه اعلام شده از سوی سازمان، یعنی تا ۱۵ مردادماه این طرح ملی به پایان برسد که با انجام این ویرایش و اصلاح اطلاعات رقبات اسناد اجاره مستاجرین به صورت کامل ودقیق ثبت می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha