جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات قرآن کریم در استان بوشهر

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ۲۳۲ نفر در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان بوشهر شرکت کردند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: این دوره از مسابقات با حضور 232 شرکت کننده در مجتمع شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد و از این تعداد، 104 شرکت کننده مرد و 128 شرکت کننده زن در این دوره با یکدگر به رقابت پرداختند.

احمد اسماعیلی از برگزاری آزمون رشته‌های معارفی چهل ‌و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و خاطرنشان کرد:  این آزمون در رشته های حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف، حدیث و تفسیر قرآن کریم روز 10 خرداد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون به صورت برخط و همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار می شود، گفت: داوران متخصص استان های بوشهر، تهران و فارس داوری این دوره مسابقات را برعهده خواهند داشت.

اسماعیلی افزود: ۲۳۲ نفر شرکت کننده که از مرحله شهرستانی به مرحله استانی در رشته های حفظ پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و دعاخوانی و اذان راه یافتند در مجتمع شهید بهشتی و شهید مفتح  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقا سطح داوری تجوید خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور استاد سید محسن موسوی بلده ویژه داوران قرآنی زن و مرد طی یک دوره هشت ساعته در سالن کنفراس اوقاف بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha