جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 457341
۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
اخبار کوتاه

حوزه/ کسب مقام برتر کشوری توسط مدیر خانه دیجیتال جم، برگزاری پنجمین نشست شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، انتشار فراخوان جشنواره عکس "پدر معنوی تنگستان" و نشست رؤسای کارگروه های جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی از مهمترین اخبار فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، پنجمین نشست شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سال جاری، امروز در دفتر مدیرکل برگزار شد.

این نشست با هدف جمع بندی نهایی و تدوین برنامه های مرداد ماه سال جاری در حوزه های مختلف اداره کل برگزار شد.
معاونین در این نشست به ارزیابی و عملکرد واحدهای ضمن خدمت و آموزش های مهارتی اداره کل پرداختند و جهت ارتقاء کیفیت خدمت رسانی بیشتر راهکارهایی را بیان کردند.
در بخش دیگر از این نشست حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تلاش و زحمات واحد فرهنگی جهت برگزاری نهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی تشکر کرد.
گفتنی است در حاشیه این نشست معاونین اداره کل ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده تیرماه و مسائل و مشکلات اداره کل به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های مرداد ماه پرداختند.

کسب مقام برتر کشوری توسط مدیر خانه دیجیتال جم

مدیر خانه دیجیتال جم در جشنواره علمی، ادبی و فرهنگی پیمان موفق به کسب مقام برتر کشوری شد.

جشنواره علمی، ادبی و فرهنگی پیمان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کل کشور با مشارکت شورای اجتماعی کشور برگزار شد. احمد زارعی مدیر خانه دیجیتال جم که در این جشنواره نیز موفق به کسب مقام برتر کشوری رشته انیمیشن سازی شد.
این جشنواره با ارسال دوهزار اثر در رشته های عکاسی، فیلم کوتاه، پوستر، داستان نویسی، شعر، کاریکاتور و طرح و ایده های اجرایی برتر ویژه سنین نوجوانان و جوانان انجام شده است.
احمد زارعی در سال‌های گذشته نیز مقام اول کشوری تولید محتوای الکترونیکی جشنواره رشد را به دست آورده بود.
خانه دیجیتال جم زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان از فروردین ٩٧ پس از چند وقت وقفه کار خود را با خدمات فناوری اطلاعات از جمله دروه‌های آموزشی کامپیوتر، تولید محتوای الکترونیکی، انیمیشن سازی، طراحی وب سایت و بازی‌های رایانه‌ای آغاز نموده و در حال گسترش خدمات می‌باشد.

فراخوان جشنواره عکس "پدر معنوی تنگستان" منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان ضمن اعلام این خبر گفت:  به مناسبت رحلت جانگداز آیت الله حاج شیخ حسین حق شناس تنگستانی جشنواره عکسی با همکاری این اداره، انجمن سینمای جوان تنگستان و موسسه قرآنی ابراهیم خلیل الله اهرم برگزار خواهد شد.
شاهین نجفی با اعلام اینکه فرصت ارسال آثار تا ٢١ مردادماه و زمان برگزاری جشنواره ٢ شهریورماه خواهد بود، گفت: از همه عکاسان هم استانی برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید.

نشست روسای کارگروه های جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی

نشست روسای کارگروه های جمعیت بانوان فرهیخته استان با حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست گفت: پیشبرد طراحی جامع در شهر و توانمند سازی جمعیت از اهداف تشکیل این جمعیت است.

حجت‌الاسلام سروستانی بیان کرد: تقویت فرهنگی دینی یکی از نیازهای جامعه است و تشیکل تشکل های مردم محور از راهبردهای تحقق این هدف است.

در بخشی از این جلسه حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر نقش جمعیت بانوان فرهیخته در توسعه فرهنگ دینی را مهم دانست.

در بخش دیگری از این جلسه خدیجه گرشاسبی، دبیر جمعیت پیشنهاد دادند که جلسات استانی جمعیت لحاظ شود و اعضا جمعیت و نماینده کارگروه ها با استاندار دیدار داشته باشند.

زهرا رضایی، ریس جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر بیان کرد: باید کمیته طرح و برنامه تشکیل شود و امر واجب در این استان امکانات رفاهی در خصوص فضاهای فرهنگی متعلق به بانوان صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha