جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 ترامپ

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: رئیس جمهور آمریکا برای منحرف کردن افکار عمومی دست به فرافکنی می زند و از این طریق می خواهد مانع رسوایی های اخلاقی، اقتصادی و سیاسی خود شود.

علی‌اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: ادبیات گفتاری دونالد ترامپ هیچ شباهت و سنخیتی با سخنان یک رئیس‌جمهور عادی ندارد.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: ادبیات رئیس‌جمهوری آمریکا، ادبیاتی کوچه‌بازاری است که در عالم سیاست امروز دیگر جایی برای آن پیدا نخواهد شد و تاریخ مصرف آن‌ سال‌هاست که گذشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این انقلاب از بطن و وجود این ملت به رهبری امام راحل به وجود آمده، افزود: انقلاب اسلامی ایران همانند دیگر انقلاب‌ها نیست، این انقلاب نهضتی در راستای نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) است؛ لذا هرگز شکستی در آن نخواهد بود.

دریایی با اشاره به اینکه تشدید تحریم‌ها و فشارهای آمریکا بر ملت ایران تنها برای حمایت از رژیم جعلی اسرائیل است، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه تمام معادلات کوتاه‌مدت و بلندمدت آمریکا و هم‌پیمانانش را بر هم زده است، لذا این دولت مستکبر به‌ویژه آمریکای جهان خوار می‌کوشد به هر وسیله‌ای که شده، از انتشار انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان جلوگیری کند.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: نزدیک به 4 دهه است که رژیم یاوه‌گوی آمریکا، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، ولی همه این تهدیدها چیزی جز بلف سیاسی و دیپلماتیک نبوده است، زیرا سران آمریکا می‌دانند که ورود به جنگ با جمهوری اسلامی ایران مساوی با از بین رفتن بسیاری از منافع این کشور در سراسر جهان است.

وی با تقدیر از جبهه‌گیری قهرمانانه سردار قاسم سلیمانی در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها، افزود: سردار قاسم سلیمانی با پاسخ‌های کوبنده خود نشان داد که هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در دل‌وجان این ملت جاری است و تهدیدهای پوشالی آمریکا از سر عجز و ناتوانی این کشور است.

دریایی با تأکید بر اینکه امروز آمریکا در سیاست‌های جهانی خود به بن‌بست رسیده، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا برای منحرف کردن افکار عمومی دست به فرافکنی می‌زند و از این طریق می‌خواهد مانع رسوایی‌های اخلاقی، اقتصادی و سیاسی خود شود.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان، اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توان بالایی که دارند جواب هرگونه تجاوز دشمان را به‌سختی خواهند داد و دشمنان نیز این مهم را فهمیده‌اند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این انقلاب تا زمانی که در مسیر ولایت‌فقیه حرکت کند، صدمه‌ای نخواهد دید، گفت: یکی از برکاتی که خداوند متعال به این ملت عطا فرموده‌اند، وجود رهبری با درایت و مدبر است که از قبل دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان را می‌شناسند و آن‌ها را باطل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha