پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر این که مسئولین در رابطه با گرانی ها و وضعیت اقتصادی مردم پاسخگو باشند، گفت: آنچه که امروز مسئولین باید تدبیر کنند، موضوع مهم اقتصادی و گرانی ها در جامعه است، چرا که دشمنان مدام در حال تخریب روحیه ملت ایران است و باید جلوی نقشه های شوم آنها گرفته شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، در جمع طلاب جدید الورود دوره میثاق طلبگی، در اردوگاه شهید بابایی، گفت: شما سربازان امام زمان(عج) این مسیر پاک و ارزشمند را یک افتخار وعنایت از جانب خدای متعال بدانید و از همین حالا درس خود را جدی دنبال کنید تا بتوانید یک طلبه موفق در جامعه باشید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان با ترویج خرافات و شبهات در جامعه به دنبال انحراف جوانان هستند و این وضعیت مسئولیت طلاب و روحانیون را سنگین تر کرده است.

وی در ادامه به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی در سالهای بعد از پیروزی انقلاب علی رغم تحمیل جنگ هشت ساله و توطئه های فراوان، تحریم ها و تهدیدات را به خوبی با هدایت های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت به خوبی پشت سر گذاشته است.

حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: آنچه که امروز مسئولین باید تدبیر کنند، موضوع مهم اقتصادی و گرانی ها در جامعه است، چرا که دشمنان مدام در حال تخریب روحیه ملت ایران است و باید جلوی نقشه های شوم آنها گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha