جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهیان نور

حوزه/ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور این حرکت یک حج بصیرتی بوده که وظایفی در فضاسازی و ایجاد زمینه زیارت با معرفت برعهده داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سرهنگ فرهاد غلامی، عصر امروز در بازدید از مرکز جهاد رسانه ای راهیان نور مستقر در سنندج اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور این حرکت یک حج بصیرتی بوده که وظایفی در فضاسازی و ایجاد زمینه زیارت با معرفت به عهده داریم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در کردستان باید از رشادت و مقاومت شهدا به نسل جوان بگوییم و جلوه های ملموس تری از شجاعت و رشادت رزمندگان اسلام را به تصویر بکشیم و در کنار آن عملکردضد انقلاب را بگوییم که چگونه باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه شده بود.

وی پیرامون فعالیت های سازمان اردویی راهیان و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان در برگزاری حرکت عظیم راهیان نور بیان کرد: مجموعه عظیم سازمان اردویی، هرساله قادر به اسکان مردم  بسیاری از نقاط مختلف کشور خواهیم بود که سعی می‌شود تمامی امکانات لازم رفاهی برای زائران شهدا فراهم گردد و با آغوش باز مردم را به حضور در مناطق عملیاتی غرب وشمالغرب کشور دعوت می کنیم.

غلامی خاطرنشان کرد: در سه شهر سنندج ـ مریوان و بانه ظرفیت پذیرش زائران شهدا ایجادشده است و هیچ گونه مشکل رفاهی در این خصوص  وجود ندارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان در خصوص نقش راهیان نور در امنیت منطقه کردستان اظهار داشت: با این حرکت عظیم فرهنگی امنیت پایدار در منطقه کردستان به وجود می آید و حضور زائرین از چندین نظر برای منطقه کردستان مفید می باشدکه به عنوان نمونه باعث رونق اقتصادی و رابطه متقابل فرهنگ زائرین با فرهنگ مردم بومی این استان می‌شود.

این مقام نظامی در پایان سخنان خود بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری باید از فناوری نوین جهت مبارزه با دشمنان استفاده کنیم، چراکه شمعی که در دست ماست خاموشی ندارد و ضروری است در مقابل تهدید ها و هجمه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha