پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اختتامیه

حوزه/ مراسم اختتامیه دوره میثاق طلبگی با تجلیل از ۵۰ طلبه دوره اختبار و تثبیت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام محمد درویشوند، در مراسم اختتامیه دوره اختبار و تثبیت طلاب جدیدالورود حوزه علمیه قزوین، گفت: شما طلاب جدید در این ده روز توانستید بخشی از دروس علوم دینی را آشنا شده و به‌طورکلی با اساتید حوزه علمیه و همچنین نحوه  حضور شما در مدارس مطالبی ارزشمند فرا گرفتید که امیدواریم بتوانیم از همین حالا که وارد یک بخش دیگری از زندگی خود وارد می‌شوید بتوانید طلبه‌ای موفق و عامل به مباحث دینی در جامعه باشید.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اخلاق اسلامی و درس خواندن دو عامل موفقیت یک طلبه محسوب شده که باید در این عرصه نیز تلاش و جدیت داشته باشید.

وی افزود: طلاب علوم دینی که وقتی وارد حوزه علمیه می‌شوند باید اصل تقوا را به‌خوبی رعایت نموده و در فراگیری درس‌ها تلاش و جدیت داشته و به نکته‌های ارزشمند اساتید حوزه علمیه قزوین به‌خوبی فرابگیرید.

حجت‌الاسلام درویشوند خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین از حوزه‌های تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بسیاری از بزرگان و علما و شخصیت‌های انقلابی و حوزوی در این شهر دارالمؤمنین برخاسته‌اند که باید الگو و سبک تحصیلی وزندگی خود را از این علما و شخصیت‌ها قرار دهید.

وی به ترویج شبهات از سوی دشمنان از طریق شبکه‌های مجازی افزود: شما طلاب امروز باید به شبهاتی که دشمنان از طریق شبکه‌های مجازی و تخریب ارزش‌های اسلامی و دینی همت می‌کنند، مقابله نموده و به‌جای آن‌ها آموزه‌های قرآنی و اسلامی را در جامعه و به نسل جوان انتقال دهید.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره ده‌روزه کلاس‌های بصیرتی و برخی دروس حوزوی و همچنین مسابقات ورزشی برای طلاب از سوی معاونین تهذیب حوزه علمیه قزوین که جای قدردانی و به‌خوبی توانستیم به اهداف موردنظر خود دست پیدا نماییم.

در پایان مراسم اختتامیه 50 نفر از طلاب برتر در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha