جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آغاز

حوزه/ بعثه آیت الله العظمی شبیری زنجانی(مد ظله العالی) همزمان با فرارسیدن موسم حج، با حضور جمعی از اساتید، طلاب و فضلای گرانقدر حوزه علمیه، از روز پنجشنبه یازدهم مردادماه برابر با ۱۹ ذیقعده الحرام ۱۴۳۹ آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، بعثه آیت الله العظمی شبیری زنجانی(مد ظله العالی) همزمان با فرارسیدن موسم حج، با حضور جمعی از اساتید، طلاب و فضلای گرانقدر حوزه علمیه، از روز پنجشنبه یازدهم مردادماه برابر با 19 ذیقعده الحرام 1439 در راستای خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام، در مدینه منوره و مکه مکرمه آغاز به کار خواهد کرد.

هیئت اعزامی معظمٌ له طبق سنوات گذشته در مدت حضور حجاج و زائران بیت الله الحرام در مدینه منوره و مکه مکرمه، همه روزه در زمینه های طرح سوالات شرعی، آگاهی از مناسک و کیفیت اعمال حج آماده پاسخگویی به استفتائات و پرسش های آنان هستند.

شایان ذکر است؛ حجاج و زائران بیت الله الحرام می توانند با مراجعه حضوری به آدرس منطقه العوالی، خلف الجوهرة العاصمة، جنب مخابز الشریف در مدینه منوره و آدرس عزیزیة ۴، انتهای خیابان مسجد الفقیه(جنب هتل مکه کنکورد) در مکه مکرمه و یا از طریق شماره های 0596730642 و  0544306812  با بعثه معظم له ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha