پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 457603
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین از ساخت و تدوین نهایی سه فیلم مستند از زندگینامه شهد ای روحانی استان قزوین برای کنگره سه هزارشهید استان قزوین در آبان ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علاءالدین صفی خانی، در جلسه ستاد کنگره 3000 شهید استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر چنانچه به وصیت‌نامه شهدا والامقام دقت نماییم، آنچه برای این سرداران بی‌نشان اهمیت فراوان داشت حفظ نظام و اطاعت از ولایت و رهبری بود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه از سوی کشورهای استکباری و ظالم بازهم نقش تأثیرگذاری در منطقه داشته و خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت همیشه بصیر ایران اسلامی و تقدیم 3000 هزار شهید در کشور و در همین استان 3000 شهید اجازه به دشمنان قسم‌خورده این خاک برآمده از خون شهدا نداده و نخواهند داد که تعدی به این آب‌وخاک از سوی هر کشوری شود.

حجت‌الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: در همین استان قزوین زمانی که رزمندگان دلاور اسلام رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند، طلاب جوان و روحانی در قالب رزمنده با عشق و علاقه، رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند و نقش به سزایی در همه عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی به برگزاری کنگره شهدای 3000 شهید در استان قزوین بیان کرد: حوزه علمیه قزوین در این بخش توانسته با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون تصاویر، دست‌نوشته و عکس‌هایی از شهدای روحانی استان قزوین را توسط هم‌رزمان و خانواده این عزیزان گردآوری نماید.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین از ساخت سه مستند شهدای روحانی در استان خبر داد و بیان کرد: مستند شهید مظفری دربازبینی نهایی است ولی به‌غیراز این فیلم مستند، تیم رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین از شهدایی روحانی نظیر شهید مهدی زاده، شهید علمی و شهید آشوری که مراحل تحقیق و پژوهش از زندگی این شهدا و هم‌رزمان وی در حال اتمام بوده که تصویربرداری آن از بیستم مردادماه سال جاری کلید خواهد خورد که امیدواریم این سه مستند فاخر هم به کنگره شهد ای استان قزوین برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha