پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایت الله محمدی

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله محمدی تاکندی در شهریور سال جاری در استان خبرداد.

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، اظهار داشت: استان قزوین از شخصیت‌های برجسته انقلابی و حوزوی داشته که در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی نقشی تأثیرگذار و ماندگار در این شهر دارالمؤمنین داشتند.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: مدارس علمیه قزوین علمایی نظیر مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، مرحوم شالی‌ها، مرحوم آیت‌الله سامت و مرحوم آیت‌الله مظفری صاحب کرسی تدریس بوده و بسیاری از شاگردان امروز در حوزه علمیه قزوین مرهون زحمات و تلاش‌های این علما است که باید قدردان تلاش‌های ارزشمند و ماندگار آن‌ها باشیم.

وی افزود: امروز نسل نوجوان و جوان، به‌خصوص طلاب جوان باید با سبک زندگی و تحصیلی این علما بیش‌ازپیش آشنا شوند.

درافشانی به برگزاری مراسم نکوداشت استاد حوزه علمیه قزوین در استان پرداخت وبیان کرد: آیت‌الله محمدی تاکندی سال‌ها در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدریس و تربیت طلاب در حوزه علمیه قزوین نقش اثرگذاری داشتند که باید همه در برگزاری این شخصیت علمی و حوزوی در استان تلاش فراوان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: آثار و تألیفات، عکس‌ها و تصاویر این شخصیت برجسته از سوی حوزه علمیه قزوین در اختیار دست‌اندرکاران این مراسم باشکوه قرار داده‌شده که امیدواریم این مراسم هم‌زمان با روز قزوین در شهریور سال جاری در استان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha