جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله العظمی  نوری همدانی

حوزه/ مبارزه با مفاسد جدی گرفته شود، مردم ناراحت هستند وقتی می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می‌کند ولی عده ای در رنج هستند. دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار عده ای از طلاب و دانشجویان تهران، با تاکید بر این که مردم می‌گویند، چرا مراجع و علما سکوت کرده اند، در حالی که بنده مکرر از مسئولان محترم اجرایی چه خصوصی چه عمومی، نه تنها تذکر، بلکه خواهش کردیم به وضع مردم رسیدگی کنید، مردم در رنج هستند، خیلی از مشکلات معیشتی ربطی به تحریم ندارد، مدیریت صحیح و نظارت بر بازار و قیمت ها حل می شود

ایشان تصریح کردند: مبارزه با مفاسد جدی گرفته شود، مردم ناراحت هستند، وقتی  می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می‌کند، ولی عده ای در رنج هستند، دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.

مسئولان اقتصادی با مردم صادقانه صحبت کنند

معظم له بیان داشتند: مردم اگر بدانند تبعیض نیست، بی عدالتی نمی شود و بدانند که مسئولان در تلاش هستند، مطمئناً تحریم را تحمل می کنند و مثل همیشه از نظام و انقلاب حمایت می کنند.

این مرجع تقلید بیان کردند: مردم ایران چون متکی برایمان هستند و انقلاب را دوست دارند و دشمن شناس هستند، هیچ گاه زمینه را برای جولان آمریکا و ایادی آنان فراهم نخواهند کرد؛ عده‌ای هم از این وضعیت در حال سوءاستفاده هستند، هر کسی در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و موجب افزایش مشکلات مردم شود، به عنوان یک خائن باید برخورد شود.

ایشان هر گونه مذاکره با آمریکا را محکوم کرده و گفتند: چطور عده ای این همه ظلم و جنایت را از آمریکا علیه مردم ایران را می بنند و باز از آمریکا دم میزنند

حضرت آیت الله نوری همدانی حفظ نظام اسلامی را واجب دانسته و تصریح کردند: مسئولان محترم هرچه صریح تر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha