جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین شوذب شیری

حوزه/ مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این که تا کنون دو هزار و ۵۰۰ بیمارستان و درمانگاه در سراسر کشور وقف شده است، اظهار داشت: همه ما باید از این سنت بزرگ حسنه، استفاده برده و آن را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و اسبق اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، با اشاره به این که انجام موقوفات به سبک زندگی هر فرد بر می گردد، گفت: بهترین عمل قبل از مرگ هر انسان، تبدیل کردن تمامی اموال به امور موقوفه بوده که خیر و ثواب بسیاری به دنبال دارد.

حجت الاسلام شوذب شیری اضافه کرد: چه مهمل و بستری را می توان بهتر از وقت پیدا کرد؟ چرا که مشاهده میکنیم واقفی از دنیا رفته اما موقوفات وی همچنان در حال خدمت رسانی برای مردم بوده و خیر آن به واقف و آیندگان می رسد.

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف، اذعان داشت: واقفها با موقوفات خود، دلها را شاد کرده و دعای خیر مردم را به همراه دارند.

وی با بیان این که تا کنون دو هزار و 500 بیمارستان و درمانگاه در سراسر کشور وقف شده، اظهار داشت: همه ما باید از این سنت بزرگ حسنه، استفاده برده و آن را فراموش نکنیم.

وی تصریح کرد: قریب به ۷۰درصد از اموال وقف شده، وقف به اهل بیت است، چنین جریانی را می توان در سراسر کشور مشاهده کرد، نباید فراموش کرد، مردانی که در این عرصه قدم برداشته، ایثار کرده و وفاداری می کنند.

در پایان این آئین طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی سیرت، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی پور به عنوان مدیرکل جدید اوقاف وامور خیریه استان بوشهر منصوب و معرفی شد.

یادآور می شود حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی پور، پیش از این تصدی، مدیریت اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان و ریاست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستانهای شهرضا و کاشان را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha