پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/استاد حوزه علمیه قزوین گفت: خبرگزاری حوزه از همان تشکیل جلسات و هماهنگی ها برای برگزاری دوره میثاق طلبگی و تا دوره اختتامیه تمام نشست ها و برنامه های این دوره را به نحو شایسته ای پوشش رسانه ای داد.

حجت الاسلام مهدی ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از نقش تاثیرگذار خبرگزاری حوزه در خصوص انعکاس دوره میثاق طلبگی، گفت: دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین از همان تشکیل جلسات و هماهنگی ها برای برگزاری دوره میثاق طلبگی تا اختتامیه دوره، تمام نشست ها و برنامه ها را به نحو شایسته پوشش رسانه ای داد که باید از حجت الاسلام افشار نماینده و خبرنگاران خبرگزاری حوزه در قزوین قدر دانی کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برنامه های میثاق طلبگی علاوه بر خبرگزاری حوزه، در صدا وسیمای مرکز قزوین نیز به نحو شایسته ای رسانه ای گردید که باید از نقش شبکه استانی نیز قدردانی کرد.

وی ادامه داد: این دوره از بهترین دوره هایی بود که در حوزه علمیه قزوین برای طلاب جدید الورود برگزارشد و آنچه که در این دوره بیش از پیش حائز اهمیت بود اینکه طلاب در همه موضوعات آموزشی واخلاقی مورد ارزیابی اساتید قرار گرفت.

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: بعد از پایان این دوره 10 روزه طلاب جدید الورود که موفق به کسب امتیاز لازم شده، باید روز یکشنبه هفته جاری به مدارس علمیه انتخابی مراجعه و در دوره اختبار و تثبیت را بگذرانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha