جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دوره میثاق طلبگی حوزه یک دوره دوماهه باشد تا بتوانیم بیش از پیش طلبه را با فضای حوزه و رسم طلبگی آشنا کنیم.

حجت الاسلام علی علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: همه ساله این دوره ها برای طلاب جدید الورود و با همکاری و هماهنگی خوب مدیر حوزه علمیه قزوین برگزار می شود که باید بعد از پایان این دوره نقاظ ضعف وقوت این کلاسها کارشناسی و بررسی شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف دوره میثاق طلبگی این است که وقتی این دروس به طلاب جدید ارائه می شود، طلبه به خاطر اینکه از خانواده به دور است و شاید در چهار یا پنج روز خود را با شرایط این اردو قرار ندهد و زمانی که خود را به این شرایط مکانی تطبیق می دهد دوره تمام شده و چیزی عاید او نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین حوزه علمیه قزوین به خصوص معاون تهذیب همه ساله برنامه های آموزشی و عقیدتی بر ای دوره طلاب جدید اجرا می کند که جای قدردانی دارد، ولی باید تلاش کنیم دوره میثاق طلبگی را با برنامه ریزی منظم در مدت بیشتری برای طلاب جدید برگزار شود.

حجت الاسلام علیمحمدی اظهارکرد: خوشبختانه امسال دوره میثاق طلبگی نسبت به سال های قبل، حضور منظم تر اساتید و طلاب در کلاس ها به خوبی مشهود و همچنین ارزیابی و کارشناسی که برخی اساتید برای طلاب داشتند که جای تقدیر است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دست اندرکاران اردوگاه شهید بابایی که وابسته به ادار ه کل آموزش وپرورش، به خوبی با مسئولین دوره میثاق طلبگی همکاری شایسته ای داشتند، اما چه خوب است که حوزه علمیه قزوین فضایی مانند این اردوگاه احداث نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha