جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمد صافی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی در خطبه نماز جمعه کربلا گفت: اگر انسان با مشکل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی مواجه شود و با حالت خشم از خانه خارج شود تا با این مشکل مقابله کند، اگر این خشم تحت کنترل باشد، خشم به جا و خوبی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی در خطبه های نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین (علیه السلام) ایراد شد، گفت: اگر انسان با مشکل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی مواجه شود و با حالت خشم از خانه خارج شود تا با این مشکل مقابله کند، اگر این خشم تحت کنترل باشد، خشم به جا و خوبی است.

وی افزود: زمانی که انسان با خشمگین شدن از خود، آبرو و مقدساتش دفاع می کند و مانع بی احترامی به آن می شود، این خشم، خشم مثبت است.

نماینده آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه حق گرفتنی است و نه دادنی، تاکید کرد: انسان باید به خاطر گرفتن حق و رسیدن به خواسته اش خشمگین شود و آن را به شکل مثبت بروز دهد و بر آن کنترل داشته باشد؛ که در این صورت، دلیلش مبرهن و خواسته اش شنیده می شود.

شایان ذکر است که استان های جنوب عراق طی هفته های گذشته به خاطر نبود خدمات، بیکاری و کمبود برق و مسائل دیگر شاهد برگزاری تظاهرات بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha