جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رمضانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت:امروز دشمنان نه تنها ارکان نظام جمهوری اسلامی را مورد توطئه های شوم خود قرارداده اند، بلکه هدف اصلی آنها تضعیف وتخریب جایگاه ولایت فقیه است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی،صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه نیمه وقت که در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله برگزارشد، گفت: دشمنان نگاه خود را به جوانان معطوف کرده و باید مواظب جوانان باشیم و امروز جنگ نرم  دشمن درخطر و کمین جوانان است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین به دشمنی‌های آمریکا با ایران طی ۴۰ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با هجمه‌های مختلف از سوی امریکا و متحدانش رو به رو بوده است.استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد:ایران اسلامی در این 40 سال اخیر وبا همه تهدیدات وتحریم ها که از سوی کشورهای استکباری ،به خصوص آمریکای جنایتکار مواجه شده است توانسته از این مشکلات وموانع به خوبی عبور نماید.

وی بیان کرد: امروز دشمنان نه تنها ارکان نظام جمهوری اسلامی را مورد  توطئه های شوم خود قرارداده اند ،بلکه هدف اصلی آنها تضعیف وتخریب جایگاه ولایت فقیه است که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد:آنچه که امروز باید بیش از همیشه مورد توجه قراردهیم این است که امروز نظام با اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را زده ودشمنان هم اطلاع دارند که اگر بخواهند جسارتی به این کشور د اشته باشند با پاسخ پشیمان کننده از سوی این ملت و نظام مقتدر مواجه خواهند شد.

وی اظهارکرد: امروز ملت ایران مثل همیشه پشتیبان این نظام برآمده از خون شهدا و ولایت فقیه بوده و آنچه که امروز این کشور را از امواج خروشان نجات داده ولایت فقیه است که متاسفانه این مسئله در کشورهای دیگر مشهود نیست ولی در ایران اسلامی حضور رهبری با تدبیر واندیشمند توانسته این کشور را از همه تحریم ها ومشکلات اقتصادی نجات دهد که باید همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه به راه اندازی مسئله تفرقه از سوی دشمنان اشاره وبیان کرد: امروز منافقین ودشمنان در حال ترویج وگسترش تفرقه در بین امت اسلامی بوده که نباید اجازه دهیم که نقشه های شوم آنها در این کشور اجرایی شودوهمه باید بصیرت خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha