پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ حجت الاسلام نظری گفت: مسئله اصلی دشمن مقابله با اصل اسلام و نظام و رهبری است ولی ملت ایران هیچگاه دست از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی برنداشته و نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، صبح امروز در نشست هم اندیشی ائمه جماعات شهرستان اقبالیه که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: دشمنان امسال بیش از هرزمان دیگر در تلاش هستند که چهل سالگی انقلاب اسلامی که دستاورد رشادتها وفداکاری های ملت ایران وشهدا است را به نوعی تفرقه ومورد حمله ناجوانمردانه خود اعم از اقتصادی وفرهنگی قراردهند که آنها بدانند که این آرزوی دست نیافتنی را به گور خواهند برد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد:دشمنان به خیال خام خود درصدد هستند که با فشارهای اقتصادی این ملت همیشه بصیر را تحت فشار خود قراردهند ولی ملت ایران مثل کوه در برابر زیاده خواهان ویاوه گویان ایستاده واجازه دخالت در امور سیاسی کشور خود نخواهند داد.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: 40سال حیات پر افتخار نظام جمهوری اسلامی سرشار از پویایی و استقلال  و عزت ملتی است که با وحدت و یکپارچگی خود، توطئه های دشمنان را به شکست کشانده است.

 کارشناس دینی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی  در همه سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند از قدرت سخت و نرم در بعد نظامی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایران که خون بهای 300 هزارشهید بوده استفاده کنند اما این فشارها چیزی از ارزش های این انقلاب کم نکرده است.

وی اظهار کرد: مسئله اصلی دشمن مقابله با اصل اسلام و نظام ورهبری است ولی ملت ایران هیچگاه دست از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی برنداشته ونخواهند داشت.

حجت الاسلام نظری عنوان کرد: نظام سلطه مرتباً برنامه‌ریزی می‌کند تا در نظام تغییر رفتار ایجاد کند اما خداوند یار ماست و با رهبری مقام معظم رهبری ما را به سوی پیشرفت رهنمون می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha