جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جوانان فوعه و کفریا

حوزه/ جوانان اهل فوعه و کفریا در گفتگو با نماینده شیخ اکرم الکعبی، اعلام آمادگی کردند که به رزمندگان نُجَباء ملحق شوند تا با همکاری این گروه مقاومت، زادگاه خود را از چنگال اشغالگران تکفیری آزاد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه» هیأتی به نمایندگی از شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء برای بررسی مشکلات اهالی فوعه و کفریا به حلب اعزام شد.

شهروندان آواره فوعه و کفریا در جریان این بازدید، مشکلات خود در زمینه‌های اسکان، بهداشت، درمان، تغذیه و خدمات اولیه را با نمایندگان نُجَباء در میان گذاشتند.

فرستاده دبیرکل نُجَباء پس از شنیدن درددل‌های اهالی فوعه و کفریا و ابراز تأسف از وضعیت موجود، به آنان قول داد که ضمن رایزنی با مقامات مسؤول در حلب، موارد مطروحه را به دفتر مقام معظم رهبری در تهران و همچنین شیخ «اکرم الکعبی» منتقل کند.

مسئول روابط عمومی و ارتباطات نُجَباء در سوریه خاطرنشان ساخت: این جنبش به حکم وظیفه، از ابتدای بحران در منطقه حضور یافته، برای رفع محاصره فوعه و کفریا ده‌ها شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: فقط در ناحیه العیس ۳۸ تن از رزمندگان نُجَباء به شهادت رسیدند و دبیرکل ما در تمامی عملیات‌های مرتبط با "ادلب" حاضر بود و در آن زمان نمازجمعه را در مسجد «خالد بن ولید» شهر العیس اقامه کرد.

گفتنی است جوانان اهل فوعه و کفریا در گفتگو با نماینده شیخ اکرم الکعبی، اعلام آمادگی کردند که به رزمندگان نُجَباء ملحق شوند تا با همکاری این گروه مقاومت، زادگاه خود را از چنگال اشغالگران تکفیری آزاد کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha