پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی واقتصادی مردم همگام وهمراه دولت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب،صبح امروز در نشست شورای ستاد نماز جمعه شهرستان اسفرورین نهاد نماز جمعه را متعلق به تمامی اقشار جامعه دانست واظهارکرد: تریبون نماز جمعه محل مناسبی برای پیگیری امورات اقتصادی ومعیشتی ونیز بیان مطالبات مردم است واقشار مختلف مردم باید بتوانند شاهد بیان دغدغه های خود از این تریبون مقدس باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهارکرد:سخنرانی پیش از خطبه ها واقداماتی که در حاشیه نماز جمعه می توان انجام دادمحل مناسبی است که مردم به ویژه قشر جوانان ومطالبه گر به بیان دغدغه های خود بپردازند ودرخواست های خود را به سمع ونظر مسئولان ودست اندرکاران برسانند.

وی تصریح کرد:همدلی و همزبانی دو کلید واژه ای است که می توان با تکیه بر آنها بر مشکلات ومعضلاتی که دشمنان داخلی و خارجی برای مردم رقم زده اند فائق آمد که ایدواریم این مهم به بهترین شکل ممکن رقم بخورد وشاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشیم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که اتاق جنگ آمریکا ووزارت خزانه داری آمریکاست وباید در مقابل این اتاق جنگ با استراتژی خاص خود اقدام کنیم که امیدواریم مسئولان ذیربط با تلاش وکوشش وبا همراهی مردم بتوانند به نحو احسن در مقابل آنها ایستادگی کنند.

وی گفت:ائمه جمعه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همگام و همراه دولت خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha