شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران به پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سوی برخی ها در داخل اشاره کرد و گفت: آنهایی که می‌گویند با ترامپ مذاکره کنیم بدانند که مذاکره همانند گذشته بی‌نتیجه و عامل، تحقیر ایران و از دست دادن تمام مؤلفه‌های قدرت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بر ضرورت تدبیر و برنامه ریزی مناسب دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی با آمریکا قرار داریم، افزود: در چنین شرایطی وحدت و همبستگی ملی شرط پیروزی در میدان مبارزه با دشمن است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه امروز در کنار رفع مشکلات اقتصادی، مبارزه با مفسدان اقتصادی یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسؤولان است، خاطرنشان کرد: یکی از راه های مهم پیروزی دولت در جنگ اقتصادی با دشمن برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با تأکید بر اینکه نباید در برخورد با مفسدان اقتصادی استثنایی قائل شد، تصریح کرد: همه افکار در معرض قانون باید دارای حقوق یکسانی باشند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای در این کشور به دلیل منافع شخصی وضعیت اقتصادی کشور را با بحران مواجه ساختند، خاطرنشان کرد: مسؤولان ذی ربط نباید کوچکترین اغماضی در برخورد جدی و قاطعانه با این گونه افراد داشته باشند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه برخی ها مشکلات اقتصادی را تنها به عوامل خارجی مرتبط می کنند، گفت: این در حالی است که بخش مهمی از مشکلات به وجود آمده نتیجه ناکارآمدی و بی تدبیری برخی از مسؤولان کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه این کشور در مقاطع حساس تر و بحرانی تری به خوبی اداره شد، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس علیرغم این که کل کشور درگیر جنگ با دشمن متخاصم بود اما مدیریت صحیحی در کشور حاکم بود.

وی با بیان این که امروز نیز کشور نیازمند همان شیوه مدیریت است تا از مشکلات و بحران های احتمالی عبور کند، تصریح کرد: باید همه از همه ظرفیت های موجود در داخل در جهت کاهش آلام و گرفتاری های مردم به کار گرفت.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به اینکه مردم کشورمان مردمی قدرشناس و صبور هستند، گفت: این مردم در چهار دهه اخیر همواره با فشار و تحریم اقتصادی آمریکا و دیگر کشورهای غربی مواجه بودند، اما همیشه با قدرت در برابر این تحریم ها ایستادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه در بسیاری از مواقع تحریم و فشار می تواند یک فرصت ارزشمندی برای پیشرفت و توسعه باشد، تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم روی پای خود بیاستیم چون با وابستگی نمی توان به پیشرفت و توسعه دست یافت.

وی با اشاره به اینکه وابستگی موجب عقب ماندگی و ذلت ملت ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند، به دلیل استقلال و قطع وابستگی بوده است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا تلاش می کند ثابت کند راهکار رفع مشکلات امروز اقتصادی کشورمان تنها مذاکره  و رابطه با آمریکا است، تصریح کرد: آمریکایی ها با تحریم های اقتصادی تلاش می کنند تا با گروگان گرفتن معیشت مردم، ملت بزرگ ایران را در برابر خواسته ها و مقاصد نامشروع خود تسلیم کنند.

وی در ادامه سخنان خود به پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سوی برخی ها در داخل اشاره کرد و گفت: آنهایی که می‌گویند با ترامپ مذاکره کنیم بدانند که مذاکره همانند گذشته بی‌نتیجه و عامل، تحقیر ایران و از دست دادن تمام مؤلفه‌های قدرت کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha