جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جهان محمدی

حوزه/ دبیر هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: حوزه علمیه ودانشگاه ها باید در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی بسیار جدی باشند ونباید اجازه دهیم که بین این دو نهاد فاصله ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمزه جهان محمدی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز آنچه که دشمنان در باطن و افکار خود دارند این است که بتوانند بین دونهاد تاثیر گزار در کشور،یعنی حوزه های علمیه و دانشگاه ها فاصله انداخته که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام جهان محمدی خاطرنشان کرد: در راستای وحدت حوزه و دانشگاه کار‌ها، پژوهش‌ها و سخنرانی‌هایی خوبی انجام گرفته، اما آنگونه که باید حق مطلب ادا نشده است و برای رسیدن به نقطه ایده آل باید تلاش کرد.

استاد حوزه ودانشگاه تصریح کرد: وحدت میان این دو بخش سبب عملی شدن مطالبات مقام معظم رهبری و پیشرفت جامعه می شود.

دبیر هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: حوزه علمیه و دانشگاه ها باید در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی بسیار جدی باشند ونباید اجازه دهیم که بین این دو نهاد فاصله ایجاد شود.

حجت الاسلام جهان محمدی عنوان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از دغدغه‌ های اصلی جامعه اسلامی و شهید مفتح به عنوان یک شخصیت برجسته حوزوی و دانشگاهی در راستای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه اهتمام جدی داشته است.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: تا زمانی که وحدت علمی و عملی حوزه و دانشگاه برای دفاع از اسلام و انقلاب اثرگذار باشد، اهداف شوم دشمنان و استکبار جهانی به جایی نخواهد رسید.

حجت الاسلام جهان محمدی عنوان کرد: اکنون وظیفه همه ماست که در راه تحقق این آرمان مقدس که همانا وحدت حوزه و دانشگاه است قدم برداریم و نگذاریم دشمنان انقلاب با تفکرات و تبلیغات سوء و تفرقه افکنی‌های خود، مانع رسیدن ما به وحدت عظیم اسلامی و پیمودن طریق سعادت و کمال شوند.

در برگزاری بزرگداشت علما بسیار جدی هستیم

سپس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا ضمن قدردانی از همراهی خوب وارزشمند حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه علمیه قزوین به خوبی در این سال ها توانسته با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه برگزاری علما و شخصیتهای برجسته حوزوی همکاری نماید که جای قدردانی است.

شعبان نژاد تصریح کرد: کارکان ومعاونین این دانشگاه در برگزاری بزرگداشت شخصیتهای برجسته حوزوی وعلمی در این استان همیشه پیشقدم وپیشگام می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha