پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق د ارند که از رئیس جمهور سوال نموده و از وی در رابطه با وضعیت معیشتی مردم واوضاع اقتصادی توضیح خواسته ونباید تحت فشار قرارگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: نماینده مجلس که باید  پاسخگو به افکار عمومی جامعه باشد نباید تحت تأثیر برخی جریانات باشد و در شان ملت ایران نیست که بخواهد امضا و سؤال خود را از رئیس‌جمهور پس بگیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رئیس‌جمهور به‌عنوان خادم ملت باید به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس شورای اسلامی پاسخگو بوده و باید موانع و مسائل و مشکلاتی که در مسیر وضعیت اقتصادی ملت ایران است را اصلاح نموده و به مردم شفاف بیان نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز سوء تدبیرها در برنامه‌های دولت باعث شده که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌های تخریبی علیه این کشور اجرایی نمایند که خوشبختانه در این 40 سال اخیر تمام اهداف شوم آن‌ها توسط همین ملت بصیر و شجاع به سنگ خورده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی هم باید به ملت ایران در رابطه با مسائل اخیر به‌خوبی و شفاف پاسخگو بوده و رایزنی برای پس گرفتن امضا و سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز مسائل مختلفی که در بازار ارز و دلار در کشور اتفاق افتاده پدیده و حرکت خوبی در نظام جمهوری اسلامی نبوده، چراکه متأسفانه برخی از افراد فرصت‌طلب در این مسیر از نوسان بازار ارز و دلار سوءاستفاده نموده و مردم و بسیاری از خانواده‌ها را دچار گرفتاری‌های شدید می‌کند.

وی اظهار کرد: دولت محترم باید  قبل از به وجود آمدن این وضعیت تدابیر مختلفی انجام می‌داد که در روزهای اخیر شاهد بودیم که رئیس‌کل بانک مرکزی را تغییر دادند ولی باید بقیه وزرا را نیز که کارایی آن‌چنان ندارند را نیز تغییر دهند تا شاید از این وضعیت بحرانی خارج شویم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دولت محترم نباید با شخصیت مردم بازی کند، چراکه در این آشفته‌بازار بی‌دروپیکر وضعیت اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها دچار مشکلات فراوانی شدند که این نوع یک جنایت به‌حساب می‌آید و شخصیت بسیاری از این خانواده‌ها کشته می‌شود که باید در این رابطه تدبیری اندیشید.

قوه قضاییه مسئولیت خطیری بر عهده دارد

مدیر حوزه علمیه قزوین در رابطه با وظیفه قوه قضاییه در این عرصه بیان کرد: مسئولین دستگاه قضایی جلساتی در این مسائل بارها برگزار کردند و اعلام کردند که برخی از این‌ها افراد مفسد فی‌الارض بوده که باید قوه قضاییه به‌شدت و قاطعانه با این عده از افراد برخورد نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha