پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خدری

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه اجرای این پروژه چند ماهی طول می کشد لازم است تدابیری اتخاذ شود که مردم کمتر به زحمت بیفتند و کار به خوبی صورت گیرد که برای تردد مردم چه وسایل نقلیه و چه عابرین مشکل به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسم آغاز بازسازی بلوار امام خمینی شهر چغادک، ضمن تقدیر از تلاش های اعضای شورای شهر و شهردار چغادک گفت: با تلاش های شهردار با پیگیری های به عمل آمده بودجه مورد نیاز این پروژه به صورت فوق العاده و جدای از بودجه عمرانی سالانه شهر جذب شده که لازم است از کوشش شهردار در این راستا تقدیر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه در ذهن عده ای از مردم و صاحب نظران، اولویت های دیگری در مورد پروژه ها وجود دارد شایسته است مسؤولان توجیه و اقناع لازم در این زمینه به مردم ارائه دهند و علت اولویت این پروژه را تبیین کنند و یا اینکه اگر بودجه مربوطه صرفاً در همین پروژه قابل استفاده بوده است چنین چیزی به مردم توضیح داده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اجرای این پروژه چند ماهی طول می کشد لازم است تدابیری اتخاذ شود که مردم کمتر به زحمت بیفتند و کار به خوبی صورت گیرد که برای تردد مردم چه وسایل نقلیه و چه عابرین مشکل به وجود نیاید.

حجت الاسلام خدری خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه به خوبی شروع و به خوبی ادامه پیدا کند و به نحو احسن به اتمام برسد و قطعاً نتیجه آن وضعیت شهر را نسبت به قبل از آن ارتقاء بدهد و باعث رضایتمندی بیشتر مردم و آسان تر شدن تردد آنها شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha