جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ فرمانده ناجا گفت: نیروهای انتظامی از دیماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش‌های بسیاری را به صورت شبانه‌روز دنبال کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی با اشاره به تلاش‌های سردار مجتبایی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم در 6 سال اخیر برای پیشبرد اهداف پلیس در قم، اظهار کرد: سردار آقاخانی که 6 سال فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و یک سال جانشینی بازرسی ناجا را بر عهده داشته، اکنون در استان قم خدمت خود را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش خود را دنبال می‌کند، اضافه کرد: تاکنون به لطف خداوند متعال و عنایت رهبری، توانسته ایم در راستای ماموریت‌های خود گام‌های مطلوبی را برداریم و نسبت به سال‌های گذشته به دستاوردهای بیشتری برسیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی از دی ماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش‌های بسیاری را به صورت شبانه‌روز دنبال کرده‌اند.

وی از ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با مردم یاد کرد و گفت: این مجموعه تلاش کرده است تا خدمت‌گزار مردم باشد و در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی در ناجا دنبال شده است.

اشتری به انجام نظارت ستادی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون حاصل شده، توانستیم به نتایج قابل توجهی برسیم، اما باید توجه داشته باشیم که خلأهای بسیاری وجود دارد و باید همچنان با روحیه جهادی در راستای جبران آن‌ها گام برداریم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha