جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با بیان اینکه مبلغان نقش بسزایی در تبیین و تعمیق آموزه های دینی و معنوی در جامعه دارند،گفت:حضور مبلغان در بین بانوان موجب تحکیم باورهای اعتقادی و آموز های دینی در بین خانواده ها می گردد .

اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به فعالیت خواهران طلبه این مدارس در نهادها و دستگاه های اجرایی بیان داشت: طلاب و مبلغان خواهر این شهرستان با حضور در بین مددجویان کمیته امداد با برگزاری کارگاهها و کلاس های مشاوره تلاش می کنند تا مهارت های دینی و فرهنگی مددجویان را ارتقاء دهند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با بیان اینکه 25 خواهر طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با حضور دربین  دانش آموزان مدارس دخترانه بعنوان امام جماعت و مشاور دینی فرهنگی به تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) مشغول هستند، خاطر نشان کرد: این تعداد مبلغ علاوه بر اجرای برنامه های دینی و ملی در مناسبت های مختلف پاسخگوی سوالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های گوناگون هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 5 نفر از فارغ التحصیلان مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر بعنوان معلم طلبه در موسسه آموزش عالی راهیان کوثر(موسسه آموزش عالی سپاه) مشغول تدریس به دانشجویان این موسسه هستند، گفت: این تعداد  مدرس از فعالان بسیج،حلقات صالحین و طلاب موفق این مدرسه بوده اند.

آزادبخت با بیان اینکه مبلغان نقش بسزایی در تبیین و تعمیق آموزه های دینی معنوی در جامعه دارند، افزود: حضور مبلغان در بین بانوان موجب تحکیم باورهای اعتقادی و آموز های دینی در بین خانواده ها می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha