جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری گفت: ما در یمن، کشمیر، فلسطین و هر جای دنیا ظلم شود علیه آن تظاهرات خواهیم کرد، زیرا ما حامی مظلومان جهان هستیم و در برابر ظلم و ستم ایستاده ایم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین شهید عارف الحسینی رهبر شیعیان پاکستان، از طرف مجلس وحدت مسلمین پاکستان کنفرانسی با عنوان «حمایت از مظلومان» در پایتخت پاکستان برگزار شد.

در ایران کنفرانس حجج الاسلام احمد  اقبال رضوی معاون دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سید مبارک موسوی دبیر ایالت پنجاب، نثار فیضی، شبیر بخاری سخنرانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان سخنران ویژه این برنامه بود.

حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود گفت: قدرت های استعماری می‌خواهند پاکستان را از لحاظ اقتصادی ضعیف کنند،‌ اما ما از برنامه  های دشمنان پاکستان آگاه هستیم و شهید عارف الحسینی بود که در پاکستان اولین بار از سازش های استعماری به مردم پاکستان آگاهی داد.

وی افزود: ما در یمن، کشمیر، فلسطین و هر جای دنیا ظلم شود علیه آن تظاهرات خواهیم کرد، چون ما حامی مظلومین جهان هستیم و در برابر ظلم و ستم ایستاده ایم.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ادامه داد: دشمنان به دنبال ورود داعش به کشور هستند و می‌خواهند امنیت کشور را بهم بزنند و در این شرایط ما باید با اتحاد و همدلی هدف دشمنان را ناکام سازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha