پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهاجمان شبانه بر دیوار مسجدی در مینه سوتا شعارهای ضداسلامی نوشتند

حوزه/ به گفته پلیس مینه سوتا، مظنونین در ساعت ۱:۳۰ روز ۲۹ جولای اقدام به نوشتن شعارهای ضداسلامی با اسپری رنگ بر دیوار خارجی مسجد «السلام» کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از startribune، پلیس ایالت مینه سوتا در آمریکا برای شناسایی مظنونینی که با رنگ اسپری بر روی دیوار خارجی موسسه اسلامی «السلام» شعارنویسی کرده بودند درخواست کمک کرده است.

مظنونین در ساعت 1:30 روز 29 جولای با نوشتن شعارهایی چون 666 یا «مسیح نجات می دهد» و کشیدن «تصویر صلیب» و دیگر شعارها، دیوار این مسجد را مخدوش کردند.

تصاویر گرفته شده با دوربین های مداربسته امنیتی دو مرد را نشان می دهد که در حال شعارنویسی با رنگ اسپری بر دیوار خارجی این مسجد هستند.

اسکات نادیو مدیر امنیتی پلیس در این باره در کنفرانسی خبری اعلام کرد: این نوع جرایم غیرقابل قبول هستند و هیچ جایی در شهر ما ندارند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» شاخه مینه سوتا نیز روز یکشنبه از مقامات محلی خواسته درخصوص تخریب اموال عمومی در این مسجد تحقیقات فوری انجام داده و این اقدام را به عنوان یک جرم نفرت محور طبقه بندی کند.

جیلانی حسین مدیر اجرایی کایر در مینه سوتا در این باره گفت: با توجه به ماهیت خرابکاری و این مسئله اسلام هراسی در سراسر کشور توسط برخی مقامات رسمی آمریکایی در حال ترویج می باشد، ما مسئولین قانونی را تشویق می کنیم که به این حادثه به چشم یک جرم نفرت محور نگاه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha