جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی راه دل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم (ره) شیروان گفت: اردوی فرهنگی تربیتی «راه دل» ویژه طلاب جدیدالورود این مدرسه علمیه به مدت دو روز در سطح استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام امید سعادتی، امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان، از برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی «راه دل» ویژه این طلاب خبر داد و افزود: اردوی مزبور به مدت دو روز و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت 45 طلبه جدیدالورود مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان در این اردو، اظهار کرد: ویژه‌برنامه مزبور ذیل دوره تثبیتی طلاب نو ورود این مدرسه علمیه برنامه‌ریزی و برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعادتی با بیان اینکه طلاب در این دوره در برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی شرکت می‌کنند، افزود: صبح امروز کلاس‌های آموزشی در بوستان بابا امان با حضور اساتید برجسته برگزار شد و همچنین طلاب در دوره ارتقای انگیزه با تدریس اساتید اعزامی از حوزه علمیه قم شرکت کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه اردوی فرهنگی تربیتی «راه دل» عصر امروز در بوستان ملی بش قارداش بجنورد ادامه یافته و فردا هم در روستای توریستی درکش برای طلاب جدیدالورود برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعادتی در ادامه با اشاره به جذب متقاضیان مستعد در این مدرسه علمیه برای سال تحصیلی پیش رو، خاطرنشان کرد: از مجموع 45 طلبه جدیدالورود مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان تعداد 10 نفر در آزمون ورودی به حوزه علمیه خراسان رتبه زیر 100 را کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس گزارش اساتید دوره تثبیت، طلاب جدیدالورود به مدرسه علمیه شیروان ازنظر استعداد از طلاب سال‌های گذشته بهتر هستند و مشخص می‌شود که طلاب مستعد و آینده داری جذب مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان شده‌اند.

گفتنی است، در سال تحصیلی گذشته در مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان بیش از ۱۰۰ طلبه در سطوح یک زیر نظر ۱۰ استاد و مدرس اعزامی و بومی تحصیل کردند، اما بنا به گفته مدیر این مدرسه علمیه امسال تعداد طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان به 150 نفر می‌رسد.

شهرستان ۱۵۷ هزارنفری شیروان، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی بوده و شهر شیروان، مرکز این شهرستان در ۶۰ کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.

در این شهرستان دو مدرسه علمیه برادران آیت‌الله حکیم(ره) و خواهران الزهرا(س) دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha