جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که اجازه ندهند که ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند وباید مسئولین ،ائمه جمعه وجماعات وروحانیون باید دستاوردها وکارنامه انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین نمایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی قابل، در نشست اندیشه ورز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین و با حضور اساتید حوزه علمیه قزوین برگزارشد ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به اصحاب رسانه به نقش مهم این سربازان جبهه انقلاب در عرصه ها پرداخت وگفت: انصافا کاری که خبرنگاران در جامعه انجام می دهند کاری بسیار طاقت فرسا وسختی است که باید به این عزیزان خداقوت عرض نماییم.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد:امروز جامعه خبرنگاران باید اخبار ورویدادهای مهم را شفاف برای مردم بیان نمایند.

حجت الاسلام قابل به مسئله ولایت مداری در جامعه پرداخت وخاطرنشان کرد:امروز در جامعه اسلامی نباید ولایت مداری را با شعار بیان نماییم، بلکه باید امروز منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را اولویت جدی تمام برنامه های خود قراردهیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:در مسائل اخیر که در برخی از شهرها و با همراهی منافقین انجام شد، خوشبختانه ملت با بصیر ایران اسلامی با این که در مشکلات معیشتی واقتصادی به سر می برند، در این تجمعات حضور پیدا نکردند وبه نوعی نقشه های ضد انقلاب به شکست انجامید.

امام جمعه موقت قزوین به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت وبیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که اجازه ندهند که ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند ولی امروز مسئولین ،ائمه جمعه وجماعات وروحانیون باید  دستاوردها وکارنامه انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین نمایند.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که دشمنان برای ما برنامه تعیین نمایند ،چرا که نفوذ دشمنان به این کشور باعث صمات جبران ناپذیری وارد خواهد ساخت.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد:دشمنان وآمریکای جنایتکار بداند که امسال نیز ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنی بزرگ فراموش نشدنی وماندگار در کشوربرگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha