سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بازدید عتبات

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: رسالتی که بر عهده ی خبرنگاران می باشد، بسیار سنگین است، و امروز قلم خبرنگاران به اندازه سخنان علماء، برّنده و تأثیرگذار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در بازدید از نمایندگی خبرگزاری حوزه در این استان  ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران از یک موقعیت ویژه و بی نظیری در حوزه اطلاع رسانی دقیق و به هنگام در تمامی موضوعات مختلف برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به اوضاع کنونی کشور، نقش رسانه در امیدوار کردن و یا ناامید کردن مردم بسیار مهم است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند امید را به مردم بازگردانند، خاطر نشان کرد: تنش‌های کنونی نیز باید توسط مردم و همچنین تلاش های مسئولان مدیریت شود.

جوینده با اشاره به اینکه با تمام مشکلات، هیچگاه در سخنان مقام معظم رهبری ناامیدی وجود نداشته است، گفت: باید یاد بگیریم که امید را به مردم منتقل کنیم زیرا نظام، نظامی مستحکم است و مردم برای اهداف آن خون های زیادی داده اند.

وی ادامه داد: رسالتی که بر عهده ی خبرنگاران می باشد، بسیار سنگین است، و امروز  قلم خبرنگاران به اندازه سخنان علماء، برّنده و تأثیرگذار می‌باشد.

                             

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: از اقدامات خبرگزاری حوزه در نشر ارزش های اسلام و همچنین گام های بسیار خوبی که در جهت تبیین ارزش های انقلاب انجام می دهد، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که ما نیز در این راه ثابت قدم باشیم.

 در پایان جوینده از بازتاب به موقع و دقیق خبرگزاری حوزه در زمینه عتبات و عالیات به خصوص همایش نشان محبت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha