جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد

حوزه/ آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و محمود زمانی قمی در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و محمود زمانی قمی در پیام هایی روز خبرنگار را تبریک گفتند.

پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز خبرنگار، به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار بر عموم خبرنگاران، گزارشگران و اصحاب رسانه مبارک باد.

امروزه خبررسانی به موقع و درست یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین اموریست که می‌تواند برای اجتماع، سیاست، اقتصاد و فرهنگ نقش مهم و کلیدی ایفا نماید و حتی پایه و مبنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای مسئولان قرار گیرد.

این مهم وقتی ارزش واقعی خود را پیدا می‌کند که با هدف الهی و دیدگاه توحیدی و صداقت عجین گردد به عبارتی خبرنگار وقتی به هدف والای خود می‌رسد که دین داری، خدامحوری و انسان دوستی را سرلوحه کار و افعال خویش قرار دهد و احیاء گر فرهنگ کار تلاش و راهنمای راستین برای همه باشند و خبر آن طور که هست و باید باشد تنظیم نماید که بحمدالله خبرنگاران ما در اکثر رسانه‌ها و جراید با تعهد هستند کما اینکه بسیاری از خبرنگارانی که در جبهه‌های نبرد بودند متعهدانه و مشتاقانه خبر‌های مستند و واقعی را مخابره می‌نمودند و در این راه حتی جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خداوند روح خبرنگاران شهید را در اعلاعلیین قرار دهد و به خبرنگاران متعهد ما توان مضاعف جهت رسالت عظیم خود عطا فرماید.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

ومن الله التوفیق

محمد رضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

متن کامل پیام استاندار یزد:

بسمه تعالی

اَلّذی عَلَّمَ بالقَلَم؛ عَلَّمَ الاِنسانَ ما لَم یَعلَم‌

دقت در اطلاع رسانی و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های خارجی و داخلی، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تاسی از "شهید محمود ‌صارمی" نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند. اینجانب با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار؛ یادمان باشکوه تلاشگران میدان اندیشه و قلم را به بلندهمتان خستگی ناپذیر در این عرصه تبریک گفته و تلاش های مداوم بر مبنای روایت آزادی، شفافیت، مطالبه‌گری و حقیقت طلبی در مسیر مصالح مردم را ارج نهاده و سپاس می‌گویم.

با آرزوی سربلندی روزافزون ایران اسلامی از درگاه ایزد منان تداوم ‌عزت و اهتمام مسئولانه شما را در تمام عرصه های زندگی به ویژه تقویت اخلاق مداری، آگاهی و دانایی اجتماعی به عنوان مهم ترین اصل در تعالی حقوق شهروندی را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha