پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقه بزرگ کتابخوانی «فرمولی برای خانواده موفق»

حوزه/مسابقه بزرگ کتابخوانی با نام فرمولی برای خانواده موفق (برگرفته از سیره عملی زندگی شهدا) به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی که با موضوع «خانواده موفق با بهره‌گیری از سیره عملی شهداء» برگزار شد، بابیان اینکه خانواده اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین بخش اجتماع است گفت: اهمیت خانواده، آن قدر مهم است که رهبر معظم انقلاب از آن تعبیر به شجره طیبه می کنند و بر اصلاح و مراقبت از آن تأکید فراوان دارند.

رئیس هیأت مدیره موسسه فرهنگی مطاف عشق افزود: آنچه برای اصلاح خانواده و اجتماع نیاز است، توجه به افراد و اجزاء یک خانواده است. اگر بتوانیم وظایف، دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی هر یک از افراد خانواده را به روش اصولی و اقناعی تبیین کنیم و در ادامه الگویی عملی از رفتار اسلامی معرفی کنیم؛ می‌توانیم گامی مهم و تأثیرگذار در اصلاح این شجره طیبه و همچنین اصلاح رفتار اجتماعی برداریم.

این کارشناس فرهنگی اظهار داشت: برای  همین منظور انتشارات موسسه فرهنگي مطاف عشق، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی براساس مجموعه کتب سبک زندگی شهدا با عناوین«دخترانه، پسرانه، پدرانه و مادرانه» برای گروه سنی جوان و بزرگسال کرده است.

وی  با بیان اینکه شروع این مسابقه، از اول اسفند ماه سال گذشته با توزیع کتب مسابقه در فروشگاه های مناطق راهیان نور و مراکز بزرگ کتاب در کشور شروع و در تاریخ 15 تیرماه امسال به پایان رسید افزود: از تاریخ شروع تا پایان این مسابقه، بیش از 12 هزار نسخه از این کتب در سراسر کشور پخش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تأکید کرد: در تلاش هستیم در مراسمی از کسانی که دراین مسابقه جزء نفرات برتر شناخته شدند، تجلیل کنیم.

قابل ذکر است: اسامی برندگان این مسابقه در سایت www.mataf.ir و همچنین پیام رسان های زیر مانند سروش: به نشانیfihttp://sapp.ir/matafeshgh1 ، پیام رسان

ایتا به نشانی: https://eitaa.com/matafeshgh1، پیام رسان

بله به نشانی http://ble.im/matafeshgh1، پیام رسان

اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/matafeshgh1 و پیام رسان تلگرم به نشانی  fitps://t.me/joinchat/AAAAAEqQRatqBiuymrmB_g

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha