سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام رسولی با بیان این که رسانه های معاند تلاش می کنند به بهانه مشکلات اقتصادی مردم را در مقابل نظام قرار دهند، تصریح کرد: هرگز هیچ ایرانی با بصیرت و انقلابی نمی پذیرد به دلیل مسائل اقتصادی در مقابل نظام و انقلاب بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید مجتبی رسولی، چهارشنبه شب در  نشستی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهر هچیرود برگزار شد پیشنهاد مذاکره رئیس جمهور آمریکا با مسئولان کشورمان اشاره کرد و آن را نوعی جنگ روانی دانست و گفت: آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود در قبال ملت ایران پایبند نبوده است.

وی با بیان این که رئیس جمهور فعلی آمریکا پس از دو سال مذاکرات فشرده به راحتی یک توافق نامه بین المللی را نقض می کند و از آن خارج می شود، افزود: عقل سلیم نمی پذیرد که دوباره با چنین کشوری وارد مذاکره شویم

حجت الاسلام رسولی با اشاره به این که تجربه ثابت کرده مذاکره با این کشور مستکبر و دروغ گو هیچ سود و فایده ای ندارد، خاطرنشان کرد: خوی آمریکایی ها سلطه گری است و آنها به دنبال سلطه بر ملت ایران هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که شرایط و وضعیت امروز ایران با چهار دهه پیش بسیار متفاوت است، تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه سلطه آمریکایی ها را بر کشور نخواهد پذیرفت چون این مردم انقلاب کردند تا استقلال داشته باشند.

وی با اشاره به این که نباید فریب پیشنهادات رئیس جمهور آمریکا را خورد چون این حرف ها یک بازی سیاسی از طرف آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در این بازی جدید تلاش می کنند که به جامعه جهانی بگویند ما حاضر به مذاکره هستیم و این ایرانی ها هستند که مذاکره را نمی پذیرند.

حجت الاسلام رسولی با بیان این که باید با هوشیاری و دقت بالا مراقب توطئه ها و فریبکاری دشمن باشیم، تصریح کرد: نباید با برخی اظهارات و رفتارهای غیر اصولی در جهت تکمیل پازل دشمن گام برداشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در این که آمریکایی ها دشمن درجه یک ملت ایران اسلامی هستند، شکی وجود ندارد، بیان داشت: آمریکا در چهار دهه اخیر از همه توان و سرمایه خود برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرده است.

وی با بیان این که دشمنی های آمریکا علیه ملت بزرگ ایران هیچ گاه پایانی ندارد، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه علیرغم همه دشمنی های آمریکا علیه مردم کشورمان باز هم عده ای ساده لوح فکر می کنند که راه حل مشکلات امروز کشور مذاکره با آمریکا است.

حجت الاسلام رسولی با بیان این که ترامپ هیچ گاه به دنبال صلح و آرامش نیست، گفت: هدف رئیس جمهور آمریکا از پیشنهاد مذاکره با کشورمان ایجاد توطئه و نقشه ی جدید علیه ملت ایران است.

وی با اشاره به این که این که تحریم های یک جانبه و غیر قانونی آمریکا علیه ملت ایران با هدف فشار با مردم کشورمان است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که آمریکایی ها به دروغ هدف از تحریم ها را فشار بر مردم ایران نمی دانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم ها علیه ایران اسلامی مسأله تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز وجود داشته، تصریح کرد: آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن و براندازی نظام اسلامی استفاده می کند.

حجت الاسلام رسولی با اشاره به این که دشمنان با فشارهای اقتصادی تلاش می کنند زمینه نارضایتی های عمومی در کشور را فراهم کنند، گفت: آمریکایی ها با فشارهای اقتصادی در تلاش هستند موجی از ناامیدی را در کشورمان ایجاد کنند.

وی با بیان این که مردم کشورمان نباید به شایعات دروغین و کذب رسانه های بیگانه و فضای مجازی توجه کنند، تصریح کرد: این رسانه ها به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا وضعیت داخلی کشورمان را بحرانی جلوه دهند.

حجت الاسلام رسولی با بیان این که رسانه های معاند تلاش می کنند به بهانه مشکلات اقتصادی مردم را در مقابل نظام قرار دهند، تصریح کرد: هرگز هیچ ایرانی با بصیرت و انقلابی نمی پذیرد به دلیل مسائل اقتصادی در مقابل نظام و انقلاب بایستند.

وی با اشاره به این که مسؤولان کشورمان در چنین شرایطی باید با تدبیر کشور را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: می توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصلاح برخی امور به راحتی از این بحران های به وجود آمده عبور کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha