جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی - امام جمعه بابل

امام جمعه بابل با تأکید بر این که نیروی های انقلابی نباید بگذارند دشمن خود را به عنوان سخنگوی جامعه جا بزند، گفت: اگر چنین اتفاقی روی دهد این خطر بزرگی برای نیروهای انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل، چهارشنبه شب در جمع نمایندگان گروه‌ها و فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان بر ضرورت توجه ویژه جامعه امروز به آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: یکی از دلایل معضلات و مشکلات امروز جامعه اسلامی فاصله گرفتن از آن آرمان های اصیل انقلابی است.

وی با بیان این که نباید از خط ترسیم شده از امام راحل فاصله بگیریم، افزود: متأسفانه برخی نارضایتی های به وجود آمده در کشور ناشی از انحراف برخی مسؤولان از خط اصلی انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که امروز دشمن با سوء استفاده از نارضایتی ها به دنبال رهبری نارضایتی های کف جامعه است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید به گونه تدبیر شود تا دغدغه ها و مطالبات عمومی مردم محقق شود.

وی با اشاره به این که نیروی های انقلابی نباید بگذارند دشمن خود را به عنوان سخنگوی جامعه جا بزند، تصریح کرد: اگر چنین اتفاقی روی دهد این خطر بزرگی برای نیروهای انقلابی است.

امام جمعه بابل با بیان این که نیروهای انقلابی باید حضوری پررنگ و اثرگذار در جامعه اسلامی داشته باشند، گفت: مشکلات مردم باید از سوی این نیروهای ارزشی و انقلابی فریاد زده شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید براین که نیروهای انقلابی باید مشکلات و دردهای مردم را بیان کنند و این مسأله بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: جریان های ضد انقلاب با عربده کشی تلاش می کنند تا انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی با بیان این که نیروی انقلابی باید در برابر مسؤولانی که به تعبیر امام علی(ع) مسؤولیت را طعمه قرار داده اند، بایستند، خاطرنشان کرد: سکوت نیروهای انقلابی و ارزشی در شرایط فعلی به هیچ عنوان صلاح نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان اخیر خود در خطبه های نماز جمعه بابل اشاره کرد و با بیان این که مخاطب بنده در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته به هیچ وجه فرد خاصی نبود، گفت: اینجانب به هیچ عنوان از امضاء کنندگان درخواست سوؤال از رییس جمهور و افرادی که امضاء خود را پس گرفتند نبودم، بلکه همه نگرانی من از معمامله گری های پشت پرده بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که بی تفاوتی در خصوص منافع مردم را به هیچ عنوان بر خود جایز نمی دانم، گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای نرسیدن انقلاب به چهل سالگی به کار گرفته باید هوشیارانه در دفاع از انقلاب و آرمان های ارزشمند آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید بر این که نیروهای انقلابی با حضور و نقش پررنگ و اثرگذاری در جامعه داشته باشند، افزود: جوشش و تحرک نیروهای ولایی مانع رخوت، سستی و بی‌تفاوتی در میان نیروهای جریان انقلاب می‌شود.

وی بر ضرورت نگاه نقادانه نیروهای انقلابی نسبت به مسائل مختلف کشور تأکید کرد و گفت: اگر طنین نقد اوضاع جامعه از سوی نیروهای انقلابی وجود داشته باشند مسؤولی جرأت خیانت به این کشور و آرمان های امام راحل و شهدا را نخواهد داشت.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود از بسیاری از نمایندگان مجلس به عنوان انسان های انقلابی و شریف یاد کرد و گفت: این مجموعه نظارتی به عنوان چشم بیدار مردم در امور عالی کشور نباید دچار آفت‌های معامله‌گرایانه و زد و بندهای مختلف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha