سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بزرگترین جشنواره بین المللی حلال در برونئی برگزار شد

حوزه/ بزرگترین جشنواره بین المللی حلال ۲۰۱۸ در کشور آسیایی برونئی برگزار شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد. هدف از برپایی این جشنواره وارد سازی شرکت های محلی در بازار حلال بین المللی اعلام شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از bizbrunei، بزرگترین جشنواره بین المللی حلال در کشور آسیایی برونئی، با حضور بیش از 100 شرکت تجاری در مرکز کنوانسیون های بین المللی آغاز به کار کرده و قرار است تا روز یکشنبه ادامه داشته باشد.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات که روز گذشته راه اندازی شده، شرکت ها و تجار متوسط و کوچک در صنعت حلال، فرصتی به دست آوردند تا با مشتریان مسلمان ارتباط برقرار کنند. همزمان با این همایش سومین سمینار بین المللی «حلالا طیبا» برگزار می شود. این سمینا مربوط به سرمایه گذاری در تجارت حلال، گشایش مرکز درمانی حلال به روی مردم و برگزاری جلسات تطبیق کسب و کار و شبکه است.

دکتر نورالعینی محی الدین استاد حقوق و شریعت و مدیر اساتید در دانشگاه اسلام سلطان شریف علی در برونئی گفت:  بر پا کنندگان این نمایشگاه امیدوارند تا در مورد فرصت های موجود در صنعت حلال جهانی برای کمک به شرکت های محلی برای رقابت در بازار بین المللی تحقیق و بررسی انجام دهد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از طریق این فعالیت ها، به عنوان یک کانون مهم حلال بین المللی و همچنین به عنوان تولید کننده اصلی و تامین کننده محصولات و خدمات حلال شناخته شویم.

گفتنی است نمایشگاه حلال برونئی نخستین بار در سال گذشته توسط وزارت انرژی، نیروی انسانی و صنعت در این کشور برگزار شد، که هم اکنون این نمایشگاه توسعه پیدا کرده و از آن زمان تاکنون در امور مختلف از جمله غذا و نوشیدنی، مواد دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین البسه محجوب، توسعه قابل توجهی داشته  است.

برونئی

برونئی با نام رسمی کشور برونئی سرای صلح، کشوری است در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و پایتخت آن بندر سری بگاوان است. برونئی در کنار مالزی می باشد و اکثریت جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha